station cd-rewriter zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jofiena

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2004
Help mijn R:/ station van mijn cd-rewriter is zoek. Ineens was hij helemaal weg. Ook ben ik de drivers uit de pc kwijt.

Ik heb al van alles geprobeerd maar kan hem niet meer vinden. Ik heb win. xp. Het gekke is dat het altijd goed gedraaid heeft en nu ineens zoek is.
Ik heb Q:/ mijn dvd-rom en R:/ mijn cd-rewriter. Al een andere cd-rom proberen te plaatsen omdat we dachten dat die misschien stuk was, maar ook die herken de pc niet. Terwijl met het opstarten van de pc wel het groene lampen van cd-rewriter gaat branden.

Weet iemand van jullie misschien raad!

is de flatcable of stroom kabel misschien beetje los getrild in de loop der tijd?

Ga naar Start/Uitvoeren en type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar :
HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel
{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Start de PC opnieuw op en kijk of ze er nu wel zijn.

Geplaatst door Robbert1978
is de flatcable of stroom kabel misschien beetje los getrild in de loop der tijd?

Ja alles had ik al gecheck en ook eruit en weer vast gedaan. Zelf een ander cd-rom geprobeerd. Maar hij herkende niets.

Geplaatst door Lucky Fred
Ga naar Start/Uitvoeren en type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar :
HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel
{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Start de PC opnieuw op en kijk of ze er nu wel zijn.

Dit heb ik nu geprobeerd, maar doet niets. Maar ik kan die: Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters helemaal niet terugvinden in de lijst.:confused:

Inmiddels zijn we erachter wat het euvel is.
De brander is helemaal :evil: kapot. Daardoor was ook het station weg.

Ik ga dus een nieuwe brander kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan