stations kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariekedaan

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
hallo mensen

ik ben errug benieuwd of jullie me hier mee kunnen helpen en of er uberhaupt nog wel wat aan te doen is
ik heb een packerd bell pc met windows xp home
nu zitten er aan de voorkant van de systeemkast nog een aantal station (voor fotokaartjes en usb en dergerlijke ) die stonden ook bij in het scherm van "deze computer" als station f g h i en j die zijn dus in eens allemaal verdwenen ze werken niet meer en ook niet meer bij "deze computer" het lijkt me sterk dat ze allemaal tegenlijk kapot zijn gegaan en ook uit het systeem zijn gewist en weet eigenlijk niet wat ik hiermee/aan kan doen
misschien dat jullie er iets op weten

in ieder geval bedankt,

groetjes mariek

:) :(

Marieke mogelijk een domme opmerking, deze stations werken alleen maar als je er een geheugen kaart instopt

ik hoop dat je bovenstaande opmerking verder helpt.

vr.gr.
Ton

ja oke misschien wel maar hij gaf ze wel altijd aan in "deze computer" en ze doen het zowiezo niet meer
maar in ieder geval bedankt

groetjes

Probeer dit 'ns:

Start/uitvoeren. Intikken regedit en klik op OK.

Ga naar de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E980-E325 11CE-BFC1-08002BE10318}
Klik in het rechterdeelvenster op Upperfilters en druk op DELETE.
Wanneer je wordt gevraagd het verwijderen te bevestigen, klikt je op Ja.
Klik in het rechterdeelvenster op Lowerfilters en druk op DELETE. Ook hier weer met ja bevestigen op de vraag voor verwijderen.

Start de computer opnieuw op.

heb het geprobeerd maar de upperfilter en lowerfilter staan er al niet eens tussen dus kan ik ze ook niet verwijderen

mvrg marieke

Ga eens naar start > uitvoeren en typ daar in DISKMGMT.MSC en geef enter. Er verschijnt een nieuw scherm, staan ze daar wel tussen? Klik anders eens op bestand en rescan disks.

In de verkenner moeten alle stations worden weergegeven, ook als er geen geheugenkaart in zit. Een diskettestation werkt immers ook zo. Staan er in de verkenner ook geen stationsletters?

Het zijn inderdaad wel 4 stations, maar die zijn met 1 kabel aangesloten op je moederbord. Dus het zou wel kunnen dat het aan de hardware ligt. Staan er gele tekens in apparaatbeheer?

QUOTE]Geplaatst door R. Marcks
Broeders,

Ik heb de vraag neergelegd bij medion en die mannen hebben me snel en perfect geholpen

de kaartlezers zijn niet te zien vanwege te veel restspanning. U kunt het beste de computer uitzetten, dan achter de schakelaar op 0 zetten, voor de knop een aantal seconden ingedrukt houden, dan de kabel achter eruithalen
, dan achter schakelaar op 1 zetten en voor weer een aantal seconden de knop een aantal seconden ingedrukt houden. Nu kunt u achter de kabel er weer in doen en de computer opstarten.

Ik geloofde er niks van maar de kaartlezers zijn er weer

Doe er je voordeel mee
[/QUOTE]

weet iemand over welke schakelaar ze het hebben ????
lol

Je hent een knop aan de voorkant, dat is die waarmee je de pc aanzet. De schakelaar die bedoeld wordt is die aan de achterkant (een tuimelschakelaar), die vlakbij de kabel voor de netspanning zit.

het is opgelost hoor ......

hij was gewoon naar de knoppen er zit nu een nieuwe cardreader in en deze doen het wel

in ieder geval bedankt
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan