Stations niet leesbaar (Floppy/CD-ROM/DVD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tazza2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
4
Sinds een paar weken worden diskettes, CDs en DVDs niet meer gelezen op mijn PC. Windows geeft elke keer de mededeling dat de schijven niet competibal zijn. Zelfs orginele Windows CDs herkent hij niet meer. Kan dus ook niet Windows opnieuw opstarten. Heb PC compleet gecheckt op Virussen (Housecall online - Trendmicro), adware en spyware. Deze vinden niets. Als je in de eigenschappen kijkt geeft hij aan dat alle apparaten goed werken en er geen conflicten zijn. Alle drie de drives doen dus niets meer....

OS: Win XP Home edition incl. SP

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
 
Heb je het al in de veilige modes geprobeerd.
 
Nee, zal dit gelijk vanavond weer proberen. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Als dit het initiele probleem verhelpt zal ik het nog even laten weten.
 
In Veilige modus werken ze ook niet. De gebruiker is tevens de beheerder, maar kan het in de toegang hiervan liggen (restricties??). Kon wel nieuwe data op een CD branden. HELP
 
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem en blijkt bij mij te komen door de upgrade van XP naar SP2, dus zonder SP2 doen m'n CDRom en brander het wel en met SP2 worden ze niet meer gelezen.
Greetz Carolien.
 
Denk toch dat het probleem verder zit. Krijg steeds meer problemen. ISDN poorten die er mee uit scheiden en ook de Scanner die helemaal niet meer doet. Breng de PC wel gewoon weg naar PC boer dan kunnen zij het oplossen.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan