mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Ik probeer van een ledenadministratie diverse statistieken te maken, maar op de een of andere manier krijg ik ze niet kloppend.
In de spreadsheet hieronder heb ik een deel opgenomen.
In het tabblad statistiek worden in kolom A een aantal categorieën genoemd. De categorieën B en D komen terug in de kolommen N, O, Q en R. De overige categorieën in kolom A worden opgeteld in de kolommen P resp. S.
De kolommen F tot en met K gaan over de leeftijdcategorieën.
In statistiek!I2 e.d. komt voor: "...=onbekend", maar hier zou eigenlijk iets moeten staan als
"..."&teken(34)&teken(34)
om de lege velden met geboortedata mee te kunnen nemen in de berekening. Hoe los ik dat op.
De tabel actueel bevat 772 namen, dus de totaaltellingen op D11, K21 en T29 zouden allemaal op 772 moeten uitkomen. Waar zit de fout?
Bekijk bijlage helpmij 20170414.xlsx
Vriendelijke groet,
Guido
In de spreadsheet hieronder heb ik een deel opgenomen.
In het tabblad statistiek worden in kolom A een aantal categorieën genoemd. De categorieën B en D komen terug in de kolommen N, O, Q en R. De overige categorieën in kolom A worden opgeteld in de kolommen P resp. S.
De kolommen F tot en met K gaan over de leeftijdcategorieën.
In statistiek!I2 e.d. komt voor: "...=onbekend", maar hier zou eigenlijk iets moeten staan als
"..."&teken(34)&teken(34)
om de lege velden met geboortedata mee te kunnen nemen in de berekening. Hoe los ik dat op.
De tabel actueel bevat 772 namen, dus de totaaltellingen op D11, K21 en T29 zouden allemaal op 772 moeten uitkomen. Waar zit de fout?
Bekijk bijlage helpmij 20170414.xlsx
Vriendelijke groet,
Guido