Statusbalk...

• Onderwerp starter Onderwerp starter caspr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

caspr

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Hoi, ik heb een vraagje mbt de statusbalk in ie en verkenner. Wanneer ik ie of de windows verkenner open hoort die balk er te staan, maar de ene keer is 'ie er wel en de andere keer niet... Ik heb al in de zoekfunctie hier gekeken en een aantal oplossingen gedaan, maar nog steeds is 'ie er soms wel en soms niet. Weet iemand hoe je deze balk voor altijd aan kan zetten?

bvd, casper.

Dus als je klik op Beeld en aanvinkt Statusbalk in de Verkenner en in IE blijft dat niet zo staan?

Juist. Gisteren heb ik hem bijvoorbeeld aangezet, maar vandaag was ie er weer niet... En in de windows verkenner exact hetzelfde verhaal...

Mogelijk is het aanvinken van de werkbalken vergrendelen (rechtsklik) voldoende.

De werkbalken zijn vergrendeld...
Deze tip vond ik overigens hier op helpmij. Degene die de vraag ook stelde antwoorde toen iets waarin hij het had over de functie "alle mappen zo weergeven". Waar kan ik die funtie vinden want dit lijkt mij ook wel de oplossing...

Sluit ALLE IE's.

Open er eentje.

Zet je statusbalk aan.

Terwijl je CTRL ingedrukt houdt ga je met je muis naar: bestand, sluiten.

Verkenner/Extra/Mapopties, tabblad Weergave.
Misschien eerst ontgrendelen, dan aanvinken Statusbalk en dan weer vergrendelen?

Dank voor je tip, ik heb zo het vermoeden dat dit wel werkt. Ik vraag me alleen af of dit ook op internet explorer van toepassing is... Ik zie het wel. Nogmaals bedankt.

Casper.

Geplaatst door gezina
Wat jij net opsomt staat hier http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1035274996 ook, lees dat eens na.

Hier kijk ik ook zeker even naar, dank je wel.

Oke dan, het werkt! Hoewel het maar een klein "probleemtje" was ben ik echt super blij dat het balkje er weer altijd voor me is!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door caspr
Dank voor je tip, ik heb zo het vermoeden dat dit wel werkt. Ik vraag me alleen af of dit ook op internet explorer van toepassing is... Ik zie het wel.

Is ook van toepassing op de Internet Explorer. Statusbalk aanvinken en vervolgens bestand afsluiten.

Nou ja, de gegeven link gaat iig over IE dus dat moet wel lukken. :)

Zet via Beeld de statusbalk aan.
Via mapopties>weergave Klik "op alle mappen toepassen".
Nu moet je in elk scherm van verkenner de statusbalk hebben.

Allemaal bedankt, dat "op alle mappen toepassen" does the trick.

Ik ben weer blij.

Casper.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan