statusbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pintopie

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001
Berichten
38
:confused: Hallo redders in computernood,
Bij mijn nieuwe pc heb ik een draadloze muis en toetsenbord. Bij het opstarten van de pc krijg ik op mijn beeldscherm een kadertje te zien waarin ik kan zien of b.v. caps lock aanstaat. Ingewikkeld en hinderlijk. Ik kan dat kader uitzetten.
Vroeger stond in word (onderaan) een balk waarin ik kon zien of capslock en/of numlock aan of uit stond. Ik heb wel een statusbalk met daarin vermeld de pagina, regel en b.v. insert enz. maar niks geen capslockaanduiding. Met geen mogelijkheid krijg ik het op mijn scherm getoverd. Ik maak gebruik van word 2000. Wie, oh wie kan mijn probleem oplossen?
Groetjes van Pintopie.
 
Ik gebruik ook Word 2000, maar heb die twee dingen nog nooit in mijn statusbalk zien staan.
In de helppagina's van Word vind ik daar onder Statusbalk ook niets over. Daar krijg je een opsomming van alles wat er in die balk te zien is, maar daar staat ook niets over caps_lock en num_lock.
En voor zover ik weet kan je die balk ook niet aanpassen, zoals de werkbalken.

Guus.
 
Heeft volgens mij ook niks met Word te maken maar met de instellingen van je toetsenbord.
Kijk daar eens bij.
 
toch bedankt

:) Bedankt voor de reacties. Ook de instelling van het toetsenbord helpt niet. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat het in excel wel verschijnt op de statusbalk.
Ach, er zijn ergere dingen in het leven dan het niet verschijnen van Capslock onderaan Word! Toch bedankt voor het meedenken en zoeken.
Groetjes van Pintopie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan