Steam doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
109
Hallo allemaal,

Ik ben deze vakantie weg geweest naar Spanje, en ik probeerde gister Call of Duty op te starten omdat er werd gezegt dat er een nieuwe mappack was voor Call of Duty. Maar Steam deed het niet meer.
Als ik er op klikte starte hij eerst half, en daarna gaf hij aan: Fatal Error: Failed to load platform modules.
En toen liep het programma helemaal vast.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen of iemand die het probleem hetzelfde ook heeft?
Zo ja, graag een reactie!

Groeten Diederik.
 
Eerste vraag luidt dan:" Steam al opnieuw geinstalleerd?"
 
Nee dat niet, ik zla het is proberen. Maar worden dan ook niet cod enzo verwijdert (alle steamgames)
 
Zou ik je niet durven zeggen, maak zelf geen gebruik van steam.
 
Zou proberen Steam er overheen te installeren. Steam is namelijk nog niet zo heel lang geleden volledig vernieuwd.
 
Kan spellen etc allemaal opnieuw installeren. Heb ik ook een keer gedaan. Als je gewoon met je zelfde Steam account dan inlogt en Call Of Duty installeert hoef je niet eens je key in te geven en heb je gewoon al je stats nog. Dus opnieuw installeren is zeker een optie.
Menno
 
Kopier de steamapps folder naar je bureaublad, gooi steam er HELEMAAL af, dus niet herinstalled door alleen steam.exe in folder te laten zitten, maar gewoon van hun site.
Dan na reistal Steamapps folder weer terugplakken, ja selecteren en dan hoef je niet alles opnieuw te installeren;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan