Steam installeert de games niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

GangsterWal

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
85
Hallo mensen,

De laatste tijd doet mijn steam echt heel raar.
Als ik een game heb gekocht en wil installeren installeert die niet, als ik op installeren klik blijft het scherm staan bij voorbereiden voor installatie en gaat niet verder.
Een enkele keer doet die het en kan die de game toch downloaden, maar als ik games aan het downloaden ben en even op pauze zet en daarna weer hervat download die niet verder en blijft staan op 0 kb/s.
En als ik een game moet updaten staat er update vereist achter de game maar hij wil niet updaten.

Mijn geduld begint inmiddels op te raken en heb al veel dingen geprobeerd om dit op te lossen maar tevergeefs.
Weten jullie hier misschien een oplossing voor?

Mvg,
GangsterWal.
 
Hoi GangsterWal,

Kun je meer informatie geven over wat voor computer je hebt, met name wat voor netwerkkaart.
Ik had zelf een probleem met iTunes die niet wilde verbinden doordat de versie van mijn netwerkkaart outdated was.

Je kunt deze informatie vaak vinden onder Aparaatbeheer » Netwerkadapters.
Ook zou ik je windows versie nodig moeten hebben.

alvast bedankt
 
Moet al de informatie van apparaatbeheer - netwerkadapters hier neerzetten?
Ik heb wel de laatste tijd dat ik nu alleen met een Ethernetkabel van de router naar mijn computer verbonden ben met het internet en dat internet helemaal niet meer werkt zonder die kabel terwijl ik eerst wel draadloos kon internetten.
 
Ja zet alles er maar even neer, Wireless of draadloos hoeft niet als je bekabeld gamed.
 
Hamachi Network Interface
NVIDIA nForce 10/100 Mbps Ethernet
TAP-Win32 Adapter V9 (Tunngle)
VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1
VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8

Dit stond allemaal onder netwerkadapters.
 
Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products.

Edit: dit is alleen voor videokaarten zie ik.

Als je zoekt op het model van je computer.
 
Hij zegt bij option 2:
The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.
 
Je kunt op talloze manier je type netwerkkaart vinden:

1: Model van je laptop/pc op de website van de fabrikant.
2: Op het doosje van je netwerkkaart indien je de pc zelf hebt samengesteld.
3: In het besteloverzicht van de website waar je hem hebt besteld, ook indien je de pc zelf hebt samengesteld.
4: Op basis van het hardware id: Aparaatbeheer» eigenschappen op netwerkkaart » tabblad details » kies in de uitschuif lijst hardware id » kopieer het hardware id en plak het op google.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind deze ID's:
PCI\VEN_10DE&DEV_03EF&SUBSYS_34071565&REV_A2
PCI\VEN_10DE&DEV_03EF&SUBSYS_34071565
PCI\VEN_10DE&DEV_03EF&CC_068000
PCI\VEN_10DE&DEV_03EF&CC_0680
 
Ik vermoed dat er niet veel misgaat in de netwerkkaart, dit is het meest simpele type wat er bijna is,
Kun je aangeven wat je allemaal al hebt geprobeert? zoals je zei.
 
Ik heb geprobeerd om steam te herinstalleren, ClientRegistry.blob verwijdert, steam.dll naar steam2.dll vernoemd, programma's verwijderd die misschien het probleem veroorzaken en alle updates geinstalleerd via windows update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan