steam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

army of renault

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
212
ik heb me hele computer leeggehaald en toen steam er op gezet omdat hij daar voor ook al neit dee
nu doet hij het nog niet ik wil het spel spelen cs en cz
maar ik krijg een error van dat ik niet kan connecten op het steamnetwerk maar op een andere computer kan ik wel gewoon in loggen.

ik zou niet weten waar het aan ligt. ik heb al veel dinguh geprobeert.
als u iets weet zeg het em aub.
met voorbaat dank
greetz melvin
 
hoi ik heb op de site gekeken maar wat je daar meot doen kan ik niet doen ik heb dei bestanden al niet
ik denk dat het probleem is dat hij geen bestanden download want als je ej aanmeld op steam moet je in steamapps je email aderes krijgen die map krijg ik ook al niet

(error wat ik krijg is) cold not connect with steam nerworkenz.
greetz melvin
 
Ik denk dat je niet op hun support forum heb gekeken, het is daar nog drukker dan op heel helpmij.nl :D
"Could not connect to Steam" replies 476 views 64419

kijk hier eens en hier
 
Steam is zo'n fijne uitvinding, na elke update krijg ik wel een foutmelding. Als je het niet op het forum van steam kan vinden moet je je foutmelding gewoon in google intikken en dan komt de oplossing vanzelf tevoorschijn!
 
tjah er is wel iets anders dan steam maar kweet enti heo dat heet maar je meo thet dan wel helemaal up date naar 1.6 ik heb al van af het begin problemen met steam

maarjah dit probleem is nog niet opgelost

greetz melvin
 
Geplaatst door Paintje
Ik denk dat je niet op hun support forum heb gekeken, het is daar nog drukker dan op heel helpmij.nl :D


kijk hier eens en hier

Heb je nu al al die dingen gedaan die op hun forum stonden? :8-0:
 
ja DAAR heb ik wel gekeken
hat precies ce zelfde maar dat kan niet bijmij ik heb die gfx file niet eens :S
volgens mij download hij gewoon zomigen bestanden niet
 
Heb je steam gedownload van hun eigen site of ergens anders vandaan? Als het niet op hun eigen site was zou het inderdaad mogelijk zijn dat verschillende files gewoon niet gedownload zijn :)
 
Waarom Steam? Is alleen steam voor Cs en CZ?

Je hebt ook nog Gamespy en The All Seeing Eye, ik weet niet of CS en CZ daarop draaien maar weet haast wel zeker van wel :)

Of begrijp ik je verkeerd? Zo ja, leg dan even uit waarom nou juist Steam.

Groeten,
Hans
 
ik zou eigelijk niet weten of game spy of iets anders voor cs cz is
ik ken alleen steam voor cs cz dus daarom gebruik ik steam
ja ze moeten wat anders er voor gaan uit vinden want steam is waardeloos
 
volgens mij is dat voor een server ik moet alemaal amx mod en funmods invoeren ofzo ik ga wel effen gamespy proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan