Steam ziet maar één van de 2 videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Da's niet normaal lijkt me! Hoe los ik dit op als er iets op te lossen valt?

Enneh,
Hoe weet ik nu of dit niet gewoon een foute melding is en alletwee de kaarten gewoon in het spel actief zijn?

In Apparaatbeheer zijn beide kaarten gewoon zichtbaar en werken ze volgens 'Eigenschappen' correct.

Laatst bewerkt:
Crossfire wel ingeschakeld in ATI control center? Ik heb twee kaarten in SLI en Steam ziet deze ook.
attachment.php

Bijlagen

• SLI.jpg
    SLI.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 61
Is er een manier om te controleren of allebei de kaarten tijdens het gamen via Steam actief zijn?

Bij Nvidia zou ik in kunnen schakelen, dat er wordt weergegeven dat SLI gebruikt wordt, zou dat niet voor ATI weten. Mogelijk dat GPUz het laat zien.

[edit]GPUz laat het niet zien, alleen dat je twee videokaarten hebt.[/edit]

[edit]2
Everest (betaalde versie) kan het ieder geval voor Nvidia laten zien.
attachment.php

[/edit]

Bijlagen

• SLI.jpg
    SLI.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Ik kan Everest schijnbaar niet gebruiken. Venster blijft leeg als ik in Menu/Scherm/GPU zit. Ik krijg bij het opstarten van Everest deze melding;

PC Wizard ziet ze wél trouwens;

Laatst bewerkt:
Tja heb ik geen last van hier, heb trouwens het "digitaal ondertekenen" uitgeschakeld ivm mijn PS3 controller.

Leuk voor dat het bij jou wel werkt maar dat lost hier niet zoveel op. Hoe schakel je 'digitaal ondertekenen' uit dan

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok daar ga ik zo even naar kijken maar voor dat Steam geen Crossfire detecteerd heb je dus geen suggesties om dat te verhelpen?

Niet echt, dan alleen Steam te verwijderen en opnieuw te installeren. Heb je trouwens bij de Steam support nog gezocht?

Laatst bewerkt:
Ik gooi even dezelfde vraag op hun forum. Steam verwijderen is momenteel even een mindere opties imo maar da's meer luiheid dan iets anders.

Dank zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan