Steam zooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ja ik zal wel een idioot zijn maar heb al jaren geen games meer gespeeld.

Nou heb ik vandaag Left 4 Dead gekocht en wordt geconfronteerd met iets idioots wat steam heet.

Mag verdomme mijn nieuwe spel niet opstarten omdat Steam zijn ****ing updates niet van het internet kan halen. En aangezien ik een SUPER slechte wireless verbinding heb gaat dit gewoon de rest van de dag duren.

Stel nou dat ik uberhaupt geen internet zou hebben gehad zoals de eerste paar maanden dat ik hier woonde, had ik mijn spel dan gewoon niet kunnen spelen vanwege dat debiele steam?!

Yup, ik heb het ook niet zo op steam. Nu moet ik zeggen dat het hele idee leuk is, maar zoals je al zegt, ik wil ook games kunnen spelen zonder dat ik steam nodig heb (jaye jaye download download happy happy joy).

Nu weet ik er niet het fijne vanaf, maar staat er achterop het doosje dat je steam nodig hebt? Zo ja, dan denk ik niet dat je meer kan doen dan een no-steam patch oid. kan downloaden. Wat mischien ook helpt is een mail sturen naar de steam of l4d-mensen van Valve (het is van valve right?) of wachten tot iemand hier een antwoord heeft (+/- een dag)

:thumb:

Nou ja antwoord ik ben inmiddels alweer aan het spelen (heb het zelfs alweer bijna uitgespeeld wat me wel een beetje heeeeel erg tegenvalt 5 levels...) maar het is gewoon echt heel erg vervelend dat het je dwingt eerst updates binnen te halen voor je mag spelen. Zoals ik al zei internet is bagger hier en wat als je het niet hebt?!

Je zou je eerst een beetje moeten verdiepen in de game die je gekocht hebt. left4dead is een game die met name gericht is op de multiplayer.

Net als Counter strike: source b.v.

Verder heb ik een goede internet verbinding, en gaat het updaten bij mij snel tot zeer snel. Ik heb nooit echt problemen met STEAM gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan