Steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sachavdzanden

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Hallo Iedereen

Ik heb al een tijdje steam op mijn PC ( 3 a 4 jaar) en gister vil in eens heel ons netwerk uit. dus wij router uit en weer aan zetten alles doet het weer wel zeer traag . een pagina openen kost minimaal 15 sec soms wel 40. maar wat het groten probleem is is dat steam raar doet. iedere keer als hij word opgestart (automatisch of met de hand maakt niet uit) moet hij een update doen alleen als hij die update doet dan zegt hij na een minute of 5 dat ik eerst aangesloten moet zijn op het netwerk voor hij contact kan maken met steam. het apparaten is is dat ik wel gewoon internet heb op die PC

Kan Iemand mij Helpen

Alvast bedankt :thumb:

maar wel heel traag zoals je zei in je 1e post half defect misschien dan?>

misschien is inderdaad die router niet helemaal goed meer, maar ik vind dit meer klinken als dat je je pc even schoon moet maken. misschien heb je je virus scanner niet goed afgesteld waardoor je onbewust allemaal troep binnen haald, en die zorgen er altijd voor dat je pc dan heel langzaam gaat werken wanneer je op t net zit.

mocht je geen virus scanner hebben dan is het zeker t geval, je kan gewoon even een gratis anti virus scanner installen, AVG free is redelijk goed,.
mocht je er wel eentje hebben maak dan even je harde schijf schoon met gratis proggies zoals CCleaner of SPybot- search & destroy
gewoon even voor googelen, downloaden en installen.

hoop dat dit werkt, waarschijnlijk wel.
succes

leon

edit;
wel eerst even ccleaner en spybot updaten alvorens je gaat scannnen!!!

misschien heb je gelijk, maar dit is de eerste keer dat ik dit hoor.
en Valve heeft qua Steam zijn zaakjes flink op orde, dus het lijkt me stug dat Steam voor een virus aangezien wordt, of zijn updates.
het hangt natuurlijk ook af van je virus scanner, sommige free scanners zien zowat alles voor een bedreiging aan wanneer het maar enigsinds afwijkt.

leon

ik weet dat mijn oude virusscan steam updates aanzag voor viruse ik weet toen de tijd niet meer hoe ik het toen had opgelost weet zo ook nietmeer welke scan het was heb nu nieuwe pc met nieuwe scan en die heeft daar geen probleeme me dus ;)

alles is moogelijk tegewoordig ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan