Steamspel linken met Steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

milove92

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hallo!

Ik heb een tijdje terug Assassins Creed Black Flag in de winkel gekocht.
Nou heeft steam deze game dus in zn store, dus zou je moeten zeggen dat je deze kan linken.
Op steam heb ik namelijk een content voor deze game die ik graag wil gebruiken.
Nou zou ik dus een serialcode in moeten kunnen voeren op steam, waardoor hij dit spel linkt.
Nou is de serial helaas niet gelijk aan het aantal tekens dat ik in moet voeren.

De vraag is dus:
Hoe ga ik deze koppelen met steam? Of heb ik dan een andere serial nodig?
Of hoe moet ik dat omzetten?

Help me please!

Voor zover ik weet kan je het niet linken, als je de content die je op Steam hebt staan wilt gebruiken zul je een nieuwe serial aan moeten schaffen, helaas.

Succes verder.

Het zou sowieso moeten kunnen want dat is met met Dead Island ook gelukt. Alleen deze serial komt niet overeen met het aantal tekens. Vandaar dat ik het niet snap. Ik ga het sowieso even via Uplay proberen!

Uplay is e.v.t. ook nog een optie ja.

Hmm okè, mij is het nog nooit gelukt. xd

Succes! :)

ga naar google daar type je in uplay dan staat rechts boven in het oranje dowload uplay dan als die is gedownload log dan in met je ubisoft acount dan ga je naar spellen en dan moet die daar staan er is dan een kans dat je een snelkoppeling moet maken en dan kan je AC spelen

als het de volgende keer weer niet lukt met het downloade van een game ga dan naar de site van de makers van de game zoals het met EA is het origin en ubisoft uplay is dan gaat het vaak veel sneller

Sowieso wat in je eerste bericht vermeld staat had ik al voor elkaar, ik kon t spel al gewoon spelen.
Het probleem is dat in contents heb in Steam van AC die ik wil toevoegen aan het spel. Dus ik moet AC aan Steam koppelen
Dát is wat niet lukt. Normaal gesproken moet je een serial van het spel bij Steam invoeren, en dan is het klaar
Maar de serial die op het boekje van t spel staat, kan ik niet in Steam invoeren, aangezien t meer/minder tekens zijn die ik moet invoeren. Het gaat helemaal niet om het downloaden van het spel.. want dat kan ik gewoon.. Hij moet alleen aan steam gekoppeld worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan