• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Steden zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

strijp

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
ik heb een programma waarin ik via een keuze in een werkblad een stad sorteer die vervolgens naar een werkblad moet gaan met dezelfde naam en op dat werkblad een straat enz. moet sorteren, dit werkt met de volgende formule =ALS($C$4="Alkmaar";Alkmaar!$M$2), maar nu loop ik binnenkort vast deze formule heb ik nu al 58 keer gebruikt en 64 is max. Dus dacht ik dit moet anders en eenvoudiger kunnen daarvoor wil ik de volgende formule gebruiken =VERT.Zoeken(c4;indirect(C4&"!M2:X3");1;1) dit werkt, maar niet op alle plaatsen, de volgende fout krijg ik dan #Verw! en/of #N/B wie kan mij hierbij helpen

Hallo,

Probeer deze =ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(C4;indirect(C4&"!M2:X3");1;1);"") eens.
Maar zoals Spaarie al aangaf doet vaak een voorbeeldbestandje wonderen.

Mvg
Peter

Je hebt 1 blad gekopieerd en geplakt als waarde.... daar heeft men niet zo veel aan.
Waar komen je al je keuzes bijvoorbeeld vandaan? Met zo'n bestandje kan niemand je helpen vermoed ik.

strijp, is je echte bestand zo geheim dat je dat niet kan posten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan