steeds een herstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accipter

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
100
Hallo,

Twee jaar geleden startte ik hier een topic over het steeds herstarten van mijn laptop.
Zie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/883357-BSOD-bluescreenview-minidump?p=5703795#post5703795

Het probleem was opgelost, maar is nu terug, nog erger dan destijds.
De laptop maakt nu zeker 2 herstarts per halve dag dat hij aan is.
Inmiddels heb ik geen avg antivirus meer, nu heb ik Zonealarm antivirus+firewall free.

Zal ik weer de bsod procedure doen, is sfc /scannow goed om te doen?

Mvg,
JanWillem
 
Download de
575dc45a29556-sysnativelogo.png
Sysnative BSOD Dump + System File Collection App & plaats deze op het bureaublad.
2. Voer het programma uit: dubbelklik op SysnativeBSODCollectionApp.exe.
Er zal een map in de map Documents aangemaakt worden + een gezipte map:
  • SysnativeFileCollectionApp +
  • SysnativeFileCollectionApp.zip

De Sysnative BSOD Dump + System File Collection App wordt niet geïnstalleerd en het zorgt niet voor wijzigingen in het register. Het zorgt alleen voor de aanmaak van de SysnativeFileCollectionApp map + een gezipte map allebei in de Documents folder. Deze kun je elk moment verwijderen, maar wacht hiermee tot je probleem opgelost is..


  • Upload SysnativeFileCollectionApp.zip hier: Daniel's Upload
  • Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  • Klik op Toevoegen.
  • Post de link in je reactie.

Tip:

  • Zorg dat bij gebruik van cleaner programma's zoals CCleaner de optie Geheugendumps is uitgevinkt zodat deze niet gewist worden.
  • Verwijder ieder CD visualisatie programma zoals Daemon Tools en Alcohol 120%. Ze gebruiken een stuurprogramma genaamd sptd.sys, dat berucht staat om het veroorzaken van BSODs. Gebruik het installatieprogramma van SPTD om het te verwijderen op www.duplexsecure.com


Log 2:
Download
51e15692b05a4-MiniToolbox.PNG
MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.
Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".
Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja. Vink de volgende onderdelen aan:

  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices (Only Problems)
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points

Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
  1. Upload het bestand hier: Daniel's Upload
  2. Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  3. Klik op Toevoegen.
  4. Post de link in je reactie.



Log 3:
  • Download
    57b47db378fc7-autoruns.png
    Autoruns for Windows
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "Autoruns.zip" uit.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op autoruns.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
  • Ga naar File>Save, sla het op als AutoRuns.txt op je bureaublad.
  • Selecteer tekst van het uitrolmenu als bestandstype:
  • p4436801.gif
  • Upload het bestand hier: Daniel's Upload
  • Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  • Klik op Toevoegen.
  • Post de link in je reactie.



Log 4:
Download
51a72e659f5b4-bluescreenview-6.jpg.png
BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op.
  • Upload het bestand hier: Daniel's Upload
  • Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  • Klik op Toevoegen.
  • Post de link in je reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Accipter,

Ik heb een aantal berichten samengevoegd. Als er nog niemand gereageerd heeft op je laatste bericht en je wilt nog wat toevoegen kun je hiervoor de optie "bericht aanpassen"gebruiken, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.
Succes met je vraag :)
 
Helaas geven de logs nog niet echt een richting waar ik kan zoeken.
Voer onderstaande eens uit:

  1. Download PsTools.
  2. *Unzip deze naar C:\Program Files\PS Tools.
  3. Download en installeer
    conemu.png
    ConEmu Stable Installer
Rechtsklik ConEmuAls administrator uitvoeren
(Kopieer onderstaande vetgedrukte blauwe regel en plak deze in ConEmu)
Typ: cd "%programfiles%\ps tools" & psloglist -d 180 -f e -o EventLog > %UserProfile%\desktop\error.log & start notepad %UserProfile%\desktop\error.log
 
Ik heb gedaan wat je schreef, met dit als resultaat:

Jan@JWLAPTOP C:\Users\Jan
$ cd "%programfiles%\ps tools" & psloglist -d 180 -f e -o EventLog > %UserProfile%\desktop\error.log & start notepad %UserProfile%\desktop\error.log
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
'psloglist' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

Hoe ga ik verder?

Ik zag in bluescreenview log dat PB Quick Access als error werd aangegeven.
Dat programma wil ook zo nu en dan opstarten, maar dat mislukt dan. Ik moet dan zelf klikken op 'Programma Afsluiten'klikken.
Alleen kan ik dit programma niet deinstalleren.
Zou daar misschen de oorzaak zijn voor de herstarts?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je ps tools in c:\program files\ps tools geplaatst hebt. welke hetzelfde is als %programfiles%\ps tools, werkt het script.

Waar zie jij in bluescreen dat PB Quick Access als error werd aangegeven?
 
Ha, ik had de map pstools genoemd, zonder spatie.
En dat van Quick Access stond niet in bluescreenview, maar in de MTB log, excuses.

Hier de gegevens van ps tools:
Code:
System log on \\JWLAPTOP:
[2375] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     25-10-2016 18:04:46   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 17:50:51 op ?25-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[2289] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     25-10-2016 11:03:12   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 10:53:41 op ?25-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[2212] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     24-10-2016 20:31:28   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 20:28:44 op ?24-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[2154] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     24-10-2016 19:28:44   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 19:07:58 op ?24-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1969] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     23-10-2016 15:09:52   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 14:49:58 op ?23-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1912] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     22-10-2016 13:16:34   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 13:07:54 op ?22-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1843] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     21-10-2016 21:40:15   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 21:23:33 op ?21-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1767] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     20-10-2016 15:10:32   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 14:52:56 op ?20-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1707] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     20-10-2016 10:52:56   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 10:50:43 op ?20-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1647] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     19-10-2016 22:17:45   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 22:11:07 op ?19-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[1527] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     18-10-2016 10:40:25   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 10:25:14 op ?18-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.


[895] EventLog
   Type:     ERROR 
   Computer: jwlaptop
   Time:     8-10-2016 23:35:26   ID:       6008 
De vorige afsluiting van het systeem om 23:27:32 op ?8-?10-?2016 is onverwacht gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebeurtenis-id 6008 id's geven aan dat er een onverwachte afsluiting is. Het geeft aan dat het probleem is gerelateerd aan een van uw hardware componenten, waardoor de computer afsluit.

Controleer of je CPU is oververhit. Controleer ook of het koelblok of ventilator naar behoren functioneert. Als de laptop onder de garantie valt, neem dan contact op met de fabrikant.

Als het niet zo is,reinig de ventilator en koelblok met perslucht alleen als je hier bekend mee bent. Anders roep de hulp van een technicus.


Download
56c58586553a6-f0554a4c1ed314ba-16x16.png
Open Hardware Monitor naar bijvoorbeeld het bureaublad..
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "openhardwaremonitor-v0.7.1-beta.zip" uit.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op OpenHardwareMonitor.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren.

Ik zag in het log dat PB Quick Access als error werd aangegeven.
Dat programma wil ook zo nu en dan opstarten, maar dat mislukt dan. Ik moet dan zelf klikken op 'Programma Afsluiten'klikken.
Alleen kan ik dit programma niet deinstalleren.
Deze staat nochtans in de programmalijst, dus zou deze via Configuratiescherm => Programma's te deïnstalleren moeten zijn. Lukt dat niet, voer onderstaande uit:

Download SystemLook(x32) of SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code:
:regfind
quick access
:filefind
quick access
:folderfind
quick access
:service
quick access
danger.png
Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Post de inhoud van dit bestand.
 
Laatst bewerkt:
openhardwaremonitor.png
De laptop heeft een tijd op een skyleren stoel gestaan, dat is misschien de boosdoener.
Bijgevoegde screenshot toont dat de temperaturen steeds dicht bij de max zitten. Ook nu de laptop op een harde ondergrond staat.
Is het een idee om plastic voetjes onderop te monteren voor meer luchtruimte?

Systemlook:
SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 22:20 on 27/10/2016 by Jan
Administrator - Elevation successful
Code:
========== regfind ==========

Searching for "quick access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089]
"ProductName"="Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\SourceList]
"LastUsedSource"="n;1;C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\SourceList\Net]
"1"="C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\120"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\144"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\192"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\96"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders]
"C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers"=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0ABBC1C4EF0345B4ABDE734C21FC7A03]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QuickAccess.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1026D61FA9E48BB41B24DF97FD411EA8]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QuickAccess.exe.config"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\19DAB980425E53F4FBD2F6DBBF8D4394]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\devcon.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1B33519F3F28F2D4E8BAA8D8BDB6393E]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\RMSvc.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2D85CBBD26402F24D9EC40328AD2C34A]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QASvc.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\45386EE6DDF87EF4785B3F91A79EF64A]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\192\CapsLock_Off.png"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5270786356D1CDA4586823135B5F5D20]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QALauncher.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5731F3504536FBB41BF4D6134E7303B2]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\DevCtrl.dll"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5FB4C731123FF644C97C7713AE2AEB97]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\WdfCoinstaller01011.dll"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7514B6F63D7F21E4687AC79D1893A9F2]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\96\CapsLock_Off.png"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7F7DE2B7A5421D14085E5B179756CBA3]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QAMsg.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8A083EF188D34734786A49AAE81CF744]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\lmdriver.cat"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8B931B089B7142F429270563A8F0A7B4]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\LMDriver.inf"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B28E17F813B72C4418373C3D94C50621]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\144\CapsLock_Off.png"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B664B8987A1EC2D48B26D2FE8F1A0B57]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\LMDriver.sys"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BD25BF4EA1C758B44B5257DC12A4C844]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\Images\120\CapsLock_Off.png"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\C175FF8D855907F418BBDA6CF1E1EF80]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QAStart.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\CD1EE6029FA0FF94093D748D53A0D33B]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QAEvent.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DCE171479B8EDAA4FA744696BC1136ED]
"F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\drivers\RadioShim.sys"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\InstallProperties]
"DisplayName"="Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\InstallProperties]
"InstallSource"="C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\InstallProperties]
"InstallLocation"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
"DisplayIcon"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QuickAccess.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
"DisplayName"="Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
"UninstallString"="MsiExec.exe /i {C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98} BOOTSTRATOR=1 GPRODUCTNAME="Packard Bell Quick Access" BRANDNAME="Packard Bell" ISDT=0 INSTALLDRIVER=0"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
"InstallSource"="C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
"InstallLocation"="C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\Quick Access]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\Quick Access]
"Product_Name"="Packard Bell Quick Access"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\QASvc]
"DisplayName"="Quick Access Service"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\QASvc]
"Description"="Quick Access Service"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\QASvc]
"ImagePath"=""C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QASvc.exe""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\QASvc]
"DisplayName"="Quick Access Service"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\QASvc]
"Description"="Quick Access Service"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\QASvc]
"ImagePath"=""C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Quick Access\QASvc.exe""

========== filefind ==========

Searching for "quick access"
C:\Windows\System32\Tasks_Migrated\Quick Access	--a---- 2094 bytes	[16:39 30/04/2014]	[15:56 01/12/2015] BAB9F8DE339EFF1087A4A4219CFD8393

========== folderfind ==========

Searching for "quick access"
C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access	d------	[07:37 13/01/2014]

========== service ==========

quick access - Unable to open Service Handle.

-= EOF =-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Open een opdrachtprompt met administratorrechten.
Typ: "MsiExec.exe /i {C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98} BOOTSTRATOR=1 GPRODUCTNAME="Packard Bell Quick Access" BRANDNAME="Packard Bell" ISDT=0 INSTALLDRIVER=0"


Lukt het niet om Quick access te deïnstalleren, voer dan onderstaande stappen uit:

Stap 1:
  1. klik op de knop Start, typ regedit in het vak Zoeken & ENTER.* Typ het wachtwoord of een bevestiging als hierom wordt gevraagd.
  2. Klik linksboven in de menubalk op bestand & vervolgens op exporteren.
  3. Kies bovenin het scherm bij "Opslaan in" de plek waar je uw backup van het register wilt opslaan.
  4. Let erop dat je links beneden bij exportbereik "alles" selecteert.
    Geef het bestand een naam, bijvoorbeeld registerbackup.reg.
    file.php
  5. Bij "opslaan als" selecteert je Registerbestanden (*.reg)
  6. Klik tenslotte op opslaan.


Stap 2:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0ABBC1C4EF0345B4ABDE734C21FC7A03]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1026D61FA9E48BB41B24DF97FD411EA8]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\19DAB980425E53F4FBD2F6DBBF8D4394]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1B33519F3F28F2D4E8BAA8D8BDB6393E]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2D85CBBD26402F24D9EC40328AD2C34A]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\45386EE6DDF87EF4785B3F91A79EF64A]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5270786356D1CDA4586823135B5F5D20]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5731F3504536FBB41BF4D6134E7303B2]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5FB4C731123FF644C97C7713AE2AEB97]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7514B6F63D7F21E4687AC79D1893A9F2]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7F7DE2B7A5421D14085E5B179756CBA3]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8A083EF188D34734786A49AAE81CF744]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8B931B089B7142F429270563A8F0A7B4]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B28E17F813B72C4418373C3D94C50621]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B664B8987A1EC2D48B26D2FE8F1A0B57]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BD25BF4EA1C758B44B5257DC12A4C844]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\C175FF8D855907F418BBDA6CF1E1EF80]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\CD1EE6029FA0FF94093D748D53A0D33B]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DCE171479B8EDAA4FA744696BC1136ED] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\F525AF1C107D13B4D92305F40CFCB089\InstallProperties]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FA525F-D701-4B31-9D32-504FC0CF0B98}]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\Quick Access]



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fix.reg.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik fix.regSamenvoegen


Stap 3:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@ECHO OFF
IF EXIST %UserProfile%\desktop\dellogfiles.txt DEL /Q %UserProfile%\desktop\dellogfiles.txt
ECHO Verwijderen van Services>> %UserProfile%\desktop\dellogfiles.txt
FOR %%S in (
"QASvc"
"RMSvc"
) DO (
>>%UserProfile%\desktop\delservices.txt (
ECHO %%S
SC STOP %%S
SC DELETE %%S))
START notepad %UserProfile%\desktop\delservices.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:delservices.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.
Rechtsklik → delservices.batAls administrator uitvoeren



Stap 4:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@ECHO OFF
IF EXIST c:\dellogfiles.txt DEL /Q c:\dellogfiles.txt
ECHO Verwijderen van bestanden %date% %time% >>c:\dellogfiles.txt
FOR %%g in (
"C:\Windows\System32\Tasks_Migrated\Quick Access"
) DO (
IF EXIST %%g (
ATTRIB -r -s -h %%g
DEL %%g
IF EXIST %%g (
ECHO %%g niet verwijderd>>c:\dellogfiles.txt
) ELSE (
ECHO %%g succesvol verwijderd>>c:\dellogfiles.txt)
) ELSE (
ECHO %%g niet gevonden>>c:\dellogfiles.txt))
ECHO verwijderen van mappen >> dellogfiles.txt
FOR %%I in (
"C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Quick Access"
) DO (
IF EXIST %%I (
RD /S /Q %%I
IF EXIST %%I (
ECHO %%I niet verwijderd >> dellogfiles.txt
) ELSE (
ECHO %%I verwijderd >> dellogfiles.txt)
) ELSE (
ECHO %%I niet gevonden >> dellogfiles.txt))
START NOTEPAD.EXE c:\dellogfiles.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:delfilefolders.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.
Rechtsklik delfilefolders.batAls administrator uitvoeren



Stap 5:
Herstart en meld hoe het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Sinds mijn laptop is verplaatst naar harde ondergrond, nu 3 dagen geleden, is er slechts 1 herstart geweest. Je zou kunnen zeggen dat de te hoge temperatuur de oorzaak is.
Bij het gewoon verwijderen van pb quick access verschijnt het volgende venster:
quick access verwijderen.png
Wat zou dit betekenen?
Ik heb jouw methode nog niet toegepast, ziet er ook ingewikkeld uit. Kan het niet met ccleaner of revo uninstaller?
 
De gegeven methode kun je proberen wanneer deïnstalleren via de gewone manier of via CCleaner, Revo Uninstaller of Wise Program Uninstaller etc. niet lukt....
 
Dorado Daniel, hartelijk dank voor je hulp.
Ik weet nu dat het geen softwareprobleem was, maar een temperatuur probleem.
En die is nu verholpen.
Ik ben weer een hoop wijzer geworden.

Met vriendelijke groet,
JanWillem
 
Mooi dat is gelukt :thumb: Je kan de vraag nu als opgelost markeren of op het vraagteken te klikken.
5PJ44qu.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan