Steeds melding van update Wndows Genuine Advantage

• Onderwerp starter Onderwerp starter duin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ontvang steeds melding van dat er een nieuwe update is.
Daar staat Windows Genuine Advantage,

Is daar een programma voor omdat te voorkomen of een andere manier.?

Niet per definitie illegaal als tot nu toe dat niet gebeurde.
Als je 1x naar de Windows update site gaat dan komt het meestal niet meer terug.
Uitschakelen: je kan proberen om het bestand wga.dll een andere naam te gaan geven, dus in plaats van dll = txt of old

Heet gaat zeker om de update KB905474deze kan je uitschakelen onder windows, kiezen voor aan passen en dan uitschakelen.

En dan staat er een geel dingetje in de systray?
Dan gewoon daar op klikken, dan de tweede optie kiezen, aan gepaste installatie, de update uitvinken, dan krijg je een vraag of je voor deze update elke keer een melding wilt (of zoiets) en dat wil je niet, dus vink dat aan en je krijgt bij de nieuwe updates deze iig niet meer.

Ik had hetzelfde "probleem".
Voor mij werkte het door eerst die update te draaien en daarna naar Windowsupdate voor eventuele andere updates, en daarna was de melding weg

opgelost,bedankt

oplossing van Femke gevolgd. Opgelost,erg bedankt!!!:thumb:

Dat ik wga.dll veranderd heb in wga.txt is zeker niet erg????

Microsoft wordt steeds erger. Wil je DirectX of anders van hun downloaden, krijg je steeds dat check met WGA.
Wat je nooit moet gebruiken is hun zogenaamde Anti Spyware programma = Windows Defender. Het is een van de ergste spyware programma dat op je PC kan zetten. Nooit doen!

oplossing van Femke gevolgd. Opgelost,erg bedankt!!!:thumb:

Dat ik wga.dll veranderd heb in wga.txt is zeker niet erg????

Waarom heb je dat veranderd eigenlijk?

Als je een legale versie hebt, is er erg weinig aan de hand.
Dus.....

Femke heeft niet gezegd om dat te veranderen..;)
Dat veranderen is niet erg. Het enige is dat als je updates gaat installeren het DLL opnieuw verandert dus dan moet je het opnieuw doen.

Femke, Ellasar had hetzelfde "probleem". Het is gewoon een irritante melding van Microsoft. Het heeft niet per definitie iets te maken met legaal of illegaal.

grtz
Bugsy

Ja, dat weet ik. Sommige legale versie krijgen die melding ook.
Je kan het uitschakelen in regedit.

Ballontips verwijderen
Open het Register en ga naar
HKEY-CURRENT-USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced.
Ga naar menu Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde. Noem deze EnableBalloonTips, klik er met de rechtermuisknop op en geef hem de waarde 0 (nul).
Klik op OK, sluit het Register en start de pc opnieuw op.

Of deze.........

Overbodige waarschuwingen uitschakelen
De waarschuwingen die Windows vaak geeft zijn uit te schakelen via het Register. Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer.
Kies menu Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde en noem deze NoLowDiskSpaceChecks. Dubbelklik op NoLowDiskSpaceChecks en geef hem de waarde 1.
Klik op OK, sluit het Register en start de pc opnieuw op.

@ anthaeus,

Je stelt je vraag in een al bestaand topic en dat is niet de bedoeling. Daar komt bij dat dit topic al bijna twee jaar oud is.
Ik heb je vraag verwijderd en verzoek je een eigen topic aan te maken.

een topic van 2007.
Dat is al achterhaald.
Maal zelf even een vraag .......in een nieuw topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan