Steeds nieuwe persoonlijke instellingen maken??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellowpoint

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo,

Iedere keer als ik mijn laptop opstart, na het de avond daarvoor normaal te hebben afgesloten, krijg ik op het bureaublad(alvorens het word gevuld met de snelkoppelingen) een popup met de melding dat de persoonlijke instellingen opnieuw worden gemaakt en opgeslagen. Vervolgens krijg ik als startpagina Bing, een hele zooi aan tabs betreffende auto, film, msn etc erbij, die vervolgens ook nog eens extra in mijn lijst van favorieten worden vermeld. Mijn startpagina, Weeronline, opgeslagen namen om in te loggen, ben ik kwijt, kan ik weer instellen, blijft het doen tot ik afsluit. Wanneer ik opnieuw opstart, begint de hele riedel weer van voor af aan.
Ik gebruik ie8. Kan iemand mij vertellen hoe ik van deze ongevraagde actie afkom?

alvast bedankt.

Paul

Configuratiescherm->software->windowsonderdelen in of uitschakelen.
Vinkje weghalen bij IE8, dan wordt hij uitgeschakeld.
Kijk ook eens bij software, ofdat je Live onderdelen hebt geïnstalleerd, evt. allemaal verwijderen.
Daarna live opnieuw installeren, en opletten welke onderdelen je wel of niet wilt hebben.
Je kunt natuurlijk ook een andere browser installeren, bv. Firefox.

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Voor zover nodig is het misschien handig te weten dat ik met xp pro werk. Eerste deel uitgevoerd.
Kun je mij vertellen wat je bedoelt met het volgende?
Kijk ook eens bij software, ofdat je Live onderdelen hebt geïnstalleerd, evt. allemaal verwijderen.
Daarna live opnieuw installeren, en opletten welke onderdelen je wel of niet wilt hebben.
bedoel je software in configuratiescherm, hoe weet ik welke onderdelen Live onderdelen zijn? Bedoel je met Live, Live mail account oftewel hotmail account?
Kortom, zoui je het mij even in leken taal willen uitleggen waar ik wat kan vinden en kan veranderen in wat?

wederom alweer bedankt.

paul

Laatst bewerkt:
Bij software kun je zien welke Liveonderdelen je hebt geïnstalleerd (of niet)
Die kun je daar deïnstalleren.
Dan klik je op een tab waar je de windowsonderdelen kunt laten zien.
Kan me zo gauw niet precies voorstellen, waar dat zit, zit achter Windows 7, maar dat moet makkelijk te vinden zijn.
En dan het vinkje weghalen bij Internet explorer.

Hoi,

Ik kan niet bij software zien welke onderdelen aanwezig zijn?
Dus ook de tab heb ik niet gevonden.
Ik heb dat vinkje weg gehhald maar dan is mijn snelkoppeling ook weg. Ik weet dus niet of dat de bedoeling was. Ik wil gewoon van dat gezeur van BING af, en mijn startpagina vasthouden?

met vriendelijke groet,

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan