Steeds opnieuw inloggen in iexplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaMaestro

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
27
Hallo,

Sinds enige dagen heb ik een nieuwe laptop, met Vista Home Premium dr op. Allemaal leuk, maar erg wennen dat Vista. Grootste bron van ergernis tot nu toe is t volgende;
Voor veel websites (forums vooral) die ik gebruik/bezoek is inloggen vereist. Zo ook hier op helpmij.nl. Tijdens t inloggen maak ik (indien aanwezig) gebruik van de 'onthoudt mij' optie. Echter, wanneer ik het betreffende internet explorer venster sluit, en even later weer naar een site wil waar ik zojuist heb ingelogd, moet ik weer opnieuw inloggen. Dis is wel erg irri aant worden, het steeds opnieuw moeten invoeren van mn username+pw. Ik heb het idee dat dit aan de instellingen van iexplorer zelf ligt, maar t zou ook iets anders kunnen zijn (gebruik bv ad-watch en spyware guard). Ik heb geen idee echter waar ik e.e.a. kan veranderen. Daar komt bij dat ik op mn vorige pc ook ad-watch en spyware guard gebruikte, maar daar nooit opnieuw hoefde in te loggen na het opnieuw bezoeken van sites. (tenzij ik natuurlijk cookies, geschiedenis en temp.inet.files verwijderde...)

Heeft iemand enig idee hoe dit euvel is te verhelpen?
Bvd!

Mvg, huub
 
hey

Je moet even in je instellingen van exploreren neuzen en zoeken naar de optie om automatisch de geschiedenis te verwijderen. Het kan ook zijn dat je een tool draait, 1 of andere cleaner, die automatisch bij sluiting van exploreren de geschiedenis en opgeslagen bestanden leeggooid, hierdoor moet je steeds opnieuw inloggen.,
het heeft niets met vista of explorer zelf te maken.
 
he slider

idd, wat je zei heb ik me ook al bedacht, maar zoals ik al zei; ik heb geen idee waar ik moet kijken. mijn geschiedenis in iexplorer wordt overigens niet automatisch verwijderd, deze blijft een 3 of 4 dagen bewaard voor mij. verder heb ik dus geen idee welke instellingen in iexplorer evt moeten worden veranderd, en hoe .... vandaar ook mijn vraag. k weet wel waar t euvel vandaan kan komen, echter niet hoe t te bestrijden ;)
 
heb je misschien tweak programma's staan op je laptop? Het kan ook zijn dat deze dit automatisch doen..
 
heb je misschien tweak programma's staan op je laptop? Het kan ook zijn dat deze dit automatisch doen..


nee, heb k niet. ben dr al achter wat t is; track sweep van ad-watch verwijderde steeds alle cookies etc. vinkjes uit, probleem opgelost. toch bedankt voor alle replies!
 
ok :thumb:
ben blij dat dit is opgelost...
Zet dit topic wel nog aub op opgelost want er zijn zoveel mensen die dit vergeten, kan soms wel irritant :confused:
 
ok :thumb:
ben blij dat dit is opgelost...
Zet dit topic wel nog aub op opgelost want er zijn zoveel mensen die dit vergeten, kan soms wel irritant :confused:

ik heb inmiddels op de butten vraag is opgelost geklikt. moet ik dan nog meer doen of is dat t?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan