steeds opnieuw vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Regelmatig loopt mijn pc vast, bv. bij het opstarten van een spel o.i.d. en bijna altijd als de kids op Kaboem.nl rondgeneusd hebben .
Ctrl-alt-del werkt dan niet en ik moet handmatig resetten. Bij het opnieuw opstarten krijg ik dan de volgende melding:

De grootte van het bestand C:Window\applic~1\identi~1\{02C6A~1\micros~1\outloo~1\pop3.og wordt verkerd weergegeven. Sommige programma´s kunnen mogelijk niet het gehele bestand vinden of het einde van het bestand kan ongeldige gegevens bevatten
repareren niet repareren

Hoe komt dit en wat doe ik er aan om dit te voorkomen.

W98SE, 640 mb intern, 1000mHz AMD AthlonO ja, vanzelfsprekend gecheckt op virussen
 
Ja hallo!, daar wou ik eigenlijk nog even mee wachten.
Is er geen andere oplossing. Het heeft toch kennelijk met Outlook te maken, hoewel ik OE gebruik

Of is dat een stomme opmerking? :D
 
MargaNo,

Kun je het bestand eens opzoeken waarnaar verwezen wordt?
Rechtsklik er dan op en klik op Eigenschappen.
Wat krijg je dan te zien?

Groetjes,

Pieter
 
Je geeft zelf aan dat je pc op meerder applicaties vastloopt. Outlook is een e-mailprogramma en OE een browser, 2 verschillende programma's dus.

Wanneer heb je windows voor het laatst opnieuw geinstalleerd ?
 
Geplaatst door NZ1900
Ik zou formatteren en windows op nieuw installeren.

Met alle respect ,maar het is op dit forum de bedoeling om zoveel mogelijk problemen op te lossen , misschien is formatteren uiteindelijk de oplossing , maar je zou elke vraag op het forum kunnen beantwoorden met : doe ff format c dat schiet niet echt op ?

Hoop dat iemand een oplossing heeft voor margaNo
 
Geplaatst door NZ1900
Je geeft zelf aan dat je pc op meerder applicaties vastloopt. Outlook is een e-mailprogramma en OE een browser, 2 verschillende programma's dus.

Wanneer heb je windows voor het laatst opnieuw geinstalleerd ?

Tja, en als je OE ook nog een browser noemt, dan weet je wel hoe het is gesteld met het kennisniveau...:eek:

Groetjes,
Bennie
 
MargaNo, kan je kijken in de map C:\Documents and Settings\BP\Local Settings\Application Data\Identities\{????}\Microsoft\Outlook Express of dat bestand daadwerkelijk zo heet? Bij mijn weten is dat geen geldig Outlook Express-bestand.

Groetjes,
Bennie
 
Thank You Roby :D

Bijgevoegd printje van "eigenschappen"

tikfoutje : is dus ................\pop3.l og


@ Bennie: heb geen XP, dus geen map documents and settings
 

Bijlagen

  • eigenschappen.jpg
    eigenschappen.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 21
Normaal gesproken wordt een pop3.log alleen aangemaakt als je dat zelf aangevinkt hebt.

Start Outlook Express.
On the Tools menu, click Options.
On the Advanced tab, under Logging Options, click the Mail Transport check box to select it.
Click Apply, and then click OK.

Ik gebruik zelf geen OE, dus ik kon het niet voor je vertalen, maar het lijkt mij dat je het op dezelfde manier kunt uitzetten en daarna het hele log veilig kunt verwijderen. (Dan kan het ook geen foutmeldingen meer veroorzaken)

Groetjes,

Pieter
 
Bennie, Pieter, bedankt!
Heel verhelderend.
Ga ervan uit dat het nu beter gaat, anders meld ik me weer.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan