Steeds trager :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
249
Goedenavond,

Heb ff een probleempje met Wanadoo cable. (zwart com21 modem met win 95 en internet explore 5.5).
Als ik het internet opwil krijg ik eerst de melding dat er geen verbinding is. En dan moet ik kiezen tussen offline werken of opnieuw verbinding proberen te maken. Wanneer ik op opnieuw proberen (try again) druk kom ik wel op de gewenste site maar daarna word de verbinding weer heel traag.

Weet iemand hoe ik van deze melding af kan komen want het is bijna onmogelijk om nog normaal te kunnen surfen.

Groetjes en alvast bedankt :)
 
Ik heb de pc al op spyware gecheckt met spybot, maar dit helpt ook niet.
Heb nog steeds dezelfde melding :-(
 
Internet > Extra > internet optie's > verbindingen > hier moet aangevinkt staan NOOIT een verbinding kiezen.
 
Heb je ook de oude koppelingen verwijderd. En de modem bij netwerk ook eruit gehaald.
 
Ja modem al verschillende keren eruit gegooid maar niets helpt. Kan het misschien aan een firewall of virusscanner liggen?
 
Het zou niet aan de modem mogen liggen.
Het enigste wat ik nog kan voorstellen is dat de temp dir in Windows vol loopt.
 
Hoi thanx voor je snelle reactie. Mag ik je nog iets over de temp map vragen? Ik zie dat deze 507 MB groot is en voornamelijk uit TMP-bestanden en word-bestanden bestaat. Ik had ooit Kazaa op mijn pc staan en nu zie ik dat hier ook nog het setup programma in de map staat.
Bestaat deze map nou uit belangrijke bestanden of kan ik dingen wissen? En is 507 MB groot of niet?

Groetjes
 
Dat is allemaal rotzooi.
Ga puntje 4, 5 en 6 (en de rest mischien ook) van dit lijstje eens af: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=84207

4)
Download De Cleaner vanaf: http://home.wanadoo.nl/j-pv.haastert/Overig/dcsetup.zip.
Dit is een programmatje dat je harde schijf afzoekt op nutteloze bestanden en verwijdert.
Installeer het en start het op.
Zet overal een vinkje voor, en clean.

5)
Ga naar www.jv16.org en download regcleaner.
Dit is een programmatje dat je harde schijf afzoekt op nutteloze registersleutels en verwijdert.
Installeer hem en start hem op.
tools
registery cleanup
do them all
Dat kan je verwijderen.

6)
Download nu Ad-aware van www.lavasoftusa.com
Het is een programmatje dat je harde schijf afzoekt op Spyware en het verwijdert. Voor meer informatie over Spyware en wat het allemaal aan kan richten klik je hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...&threadid=81219
Installeer Ad-aware en start het op.
Scan het register en alle vaste drives.
Maak een backcp, en verwijder alles wat je vind.

Wedden dat hij sneller wordt.
 
Heb de hele TEMP map geleegd enregcleaner en de andere tips opgevolgd. Nou me schijf is lekker opgeruimd! Heb meteen 1GB meer plaats.
Maar je geeft ook aan dat ik in Zoeken *.tmp mappen kan vinden. Kunnen die echt allemaal zonder gevaar weg want ik zie dat ik er nog veel van in me pc heb staan.

In ieder geval hartstikke bedankt voor alle goede tips!!!!
 
.tmp files zijn tijdelijke bestanden. Die kunnen echt weg.
 
Precies wat JBS zegt; kan weg.


Temp staat voor temporary; tijdelijk. Alleen hebben een hoop programma's niet door dat tijdelijk niet hetzelfde is als eeuwig :p.
 
Nu merk ik dat er nog BAK en OLD bestanden staan. Die kunnen zeker ook weg? Of niet?
 
Zou je als je nog tijd hebt, ff naar de bijlage kunnen
kijken. Het is het resultaat van de registerschoonmaak
met EASYCLEANER maar ik snap er zoals gewoonlijk weer nix van. :-(
Kan zeker ook weg???
 

Bijlagen

  • files.txt
    45,6 KB · Weergaven: 11
Nee EasyCleaner 1.7f by Toniarts
En de bijlage is de hele lijst die na de registerschoonmaak tevoorschijn kwam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan