steeds weer de melding dat er een nieuwere versie is van MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Hoi, ik blijf maar steeds dezelfde melding krijgen van MSN messenger dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Als ik deze accepteer doet hij het gewoon en alles lijkt goed, als ik de computer opnieuw opstart krijg ik weer dezelfde melding en ga zo maar door. Heb ook al tig keren alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd maar het dezelfde melding blijft terug komen. HELP??

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Gr. Goldy.

Ik heb 6.2, wil ik dat het werkt moet ik elke dag de nieuwere versie downloaden, maar bij software staat al dat ik 6.2 heb.

Ik ben nu een kwartier aan het zoeken maar ik ben nog niks over dit probleem tegengekomen:confused:.
Ik heb nog wel een vraagje: Hoe heb je msn eraf gehaald?

via software, en dan kiezen voor verwijderen. Ik heb al geprobeerd een oudere versie erop te zetten, ook dan krijg ik steeds dezelfde melding, hetzelfde als ik 6.2 direct download van hun site. Hij blijft zeggen dat er een een nieuwere versie is, (die ik dus de dag ervoor al heb opgehaald) en zo gaat dat iedere dag.

Ik heb 6.2 eraf gehaald via software, 7.0 erop gezet, alles werkte naar behoren, computer opnieuw opgestart en krijg weer de melding dat er een nieuwere versie is of ik deze nu wil downloaden. Schiet mij maar lek. Hij start dus niet automatisch op als ik via de hotmail.com mezelf aanmeld kan ik wel bij m'n hotmail account komen, maar vind het handiger als hij automatisch opstart.

Sorry, maar ik snap je verhaal niet echt:confused:. Ik maak er uit op dat je msn 7.0 hebt geïnstalleerd en verder begrijp ik het niet echt.

Klopt dit ongeveer: Je krijgt nog steeds de melding dat er een nieuwere versie is en je kan niet automatisch aanmelden. Automatisch aanmelden kan je toch gewoon aanvinken of werkt dat niet?

Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar Messenger.
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.
(copyright @ Buffy)

Geplaatst door bas9
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar Messenger.
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.
(copyright @ Buffy)

Dit gaat over Windows Messenger, Goldy heeft het over MSN messenger, toch?

Ja hij heeft het over msn.
En het is een raar probleem:confused:

Geplaatst door gezina
Dit gaat over Windows Messenger, Goldy heeft het over MSN messenger, toch?

Dat bericht van mij gaat niet over Windows Messenger en ook niet over MSN Messenger, maar over de Messenger Service. Met het probleem van de topicstarter heeft het niets te maken.

Hij probeert wel automatisch op te starten, maar dan krijg ik dus het bericht dat er een nieuwere versie is en of ik deze wil downloaden. Als ik nee zeg start hij niet op en als ik ik ja zeg dan haalt hij 6.2 binnen, doet het goed voor die dag, volgende dag krijg ik weer dezelfde melding, terwijl ik de vorige dag al 6.2 heb binnengehaald, ook bij software staat hij als 6.2.
Gisteren dus 7.0 erop gezet hopende dat ik van de melding af zou komen maar dat werkt dus niet. Het is dus vreemd dat hij zegt dat er een nieuwere versie is, terwijl ik 6.2 al heb, maar ook als ik 7.0 erop heb staan.

Het is een heel raar probleem:confused:.
Krijg je die melding ook als nadat je de computer opnieuw hebt opgestart (ook al heb je die updates eerder die dag gedownload)?

Helaas wel, gisteren 7.0 erop gezet alles doet het ook het automatisch opstarten van msn, opnieuw opstarten en opnieuw dezelfde melding. Tjee ben ik nu echt de enige met dit probleem? :(

Ik heb nog een vraag. In welke map heb je msn geïnstalleerd?
Verwijder msn anders nog is en installeer het ergens in de map C/Program Files (en dan in de deelmap msn) op je harde schijf (Ckan ook een andere map zijn). Controleer voordat je het opnieuw gaat installeren of de map van msn is verwijderd.
Ik bedenk me net, dat msn (de updates ervan) in een tijdelijke map wordt geïnstalleerd.
Als je msn download niet downloaden via ActiveX (dus automatisch) maar handmatig downloaden en installeren. Dit kan je doen via dit scherm en dan onder het oranje vlak. Daar staat een vakje waar boven staat ''later installeren'' en dan het onderste pijltje van de drie.
Deze download is msn 7.0 Bèta.

Helpt dit niet probeer dan dit:

http://nl.support.msn.com/contactus_emailsupport.aspx?productkey=MESSENGER&ct=eformfree
Het is een ''ondersteuningsformulier van msn. Even invullen en afwachten.

Ik schat de kans op een snelle reactie niet echt groot, maar proberen kan altijd.

Ik denk dat ik weet wat er mis ging.....tenminste???
Ik bewaar veel exe. progr. op mijn D schijf, de laatste keer heb ik msn via de D-schijf er weer op gezet, toen ze met een nieuwere versie kwamen nl 6.2 is deze natuurlijk op mijn C_schijf gezet. Is het misschien daarom dat ik steeds de melding kreeg dat er een nieuwere versie was??? Ik heb alle exe prog. van msn verwijderd 7.0 erop gezet en nu werkt het allemaal wel, ook na opnieuw opstarten.
Heel veel dank voor de reacties.
Goldy. (Cora)

Graag gedaan

Ik heb nog één tip: Als je iets verwijderd, controleer daarna of de map ook echt weg is van je computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan