Steeds zwart beeld en pixels gekleurd door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

happuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
2
ik weet dat ik hier een oud topic bovenhaal.
maar ik heb zo een beetje het zelfde probleem.

bij mij zjin er echter wel wat veranderingen geweest. ik heb mijn werkgeheugen van 1024 opgehoogd met 2*512 mb, dus nu 2048 mb werkgeheugen.
ook heb ik een nieuwe videokaart gekocht, ik ben gegaan van een Nvidia Geforce 6200 naar een Nvidia Geforce 7600Gs...

echter krijg ik steeds zwart beeld en dan weer beeld, ik kan in die tijd vrij weinig doen. bij spellen loopt hij ook vast, krijg ik ineens allerlei pixels gekleurd door elkaar...

vrij irritant... want nu start hij niet eens meer op... oftewel als dat blauwe scherm van XP moet komen om in te loggen, dan staat er ineens: entering sleep mode, en dan krijg ik zwart scherm, en dan word het lampje van de monitor oranje....

plz help mij, voeg me desnoods toe op msn: maarten_veenbrink@hotmail.com
 
heb je ook de juiste nieuwe drivers voor die kaart geinstalleerd?

en loop ff voor de zekerheid na of dat ie wel echt goed in het slot zit.

zit er ook een voeding aansluiting op?
of was deze nog zonder voeding?
 
Laatst bewerkt:
deze kaart was nog zonder voeding. in ieder geval, ik hoef hem er alleen in te steken, verder niks aan te sluiten.

ik heb ook de nieuwste drivers, voor zover ik weet van internet gehaald. dus daar lag het niet aan.

ik heb zolang mijn geforce 6200 erin zitten... maar ga morgen toch maar weer proberen de nieuwe erin te zetten.
groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan