steedsbij opstarten een uitlijn/test vel

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb Windows 7.
Gebruik een HP printer F2280.

Steeds bij het opstarten van de computer drukt hij een testvel (uitlijn)af. Hoe kan ik dit voorkomen?

Zie de installatiehandleiding, stap 8 t/m 10.
Blijkbaar enkele stappen overgeslagen bij de installatie/ingebruikname overgeslagen...

Tijs.

Laatst bewerkt:
heb printer al langere tijd

Bedankt voor je reactie......maar ik gebruik de printer al een paar jaar en heb de inktpatronen ook al enkele malen verwisseld.

Verder heb ik het scannen van het testpapier uitgevoerd.

Dus je hebt zojuist nog een keer stappen 8 t/m 10 uitgevoerd, maar het testpapier blijft daarna nog steeds uit de printer komen?

Tijs.

ja

ja, stap 9 t/m 10 weer uitgevoerd, maar toch nog testpagina

Het kan zijn dat je niet lang genoeg gewacht hebt bij stap 10 (knipperen moet opgehouden zijn) óf dat de afdruk niet goed genoeg is voor een scan-calibratie.

Dan raad ik je aan om de printer tijdelijk helemaal van de stroom af te halen en dan alle stappen van de installatiehandleiding nog eens uit te voeren.

Gebruikershandleiding: hier
Begin met het afdrukkken van de zelftestpagina (zie vanaf pagina 67).
Is die niet goed (waardoor de scan ook niet goed lukte, denk ik dan zo): Doe de stappen vanaf pagina 68 m.b.t. het schoonmaken, uitlijnen etc. en kijk of die wat opleveren.

Helpt dat nog niet, dan zou ik HP bellen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
is opgelost

is opgelost,vraag me niet hoe?:D

Zo vreemd blijkt het niet te zijn:
Ik zocht jouw discussiedraad al, want in een andere discussiedraad (namelijk deze) was het opgelost door stug vol te houden. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan