steedts andere startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellogapp

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik vul een internet begin pagina in een startpagina dus en elke x als ik de coputer dan wee rop start heb ik een andere stardpagina di eik helemaal niet wil

Welkom op Helpmij!

Spyware!

Lees het eerste bericht in dit topic goed door en plaats dan in DAT topic een hijackthis log door daar op de knop "reageer op bericht" te klikken.

De experts zullen je vertellen wat je moet doen. Hierna zal je probleem opgelost zijn.

Re: Welkom op Helpmij!

Geplaatst door Tanja1968
Spyware!

Lees het eerste bericht in dit topic goed door en plaats dan in DAT topic een hijackthis log door daar op de knop "reageer op bericht" te klikken.

De experts zullen je vertellen wat je moet doen. Hierna zal je probleem opgelost zijn.

welk topic kun je anders mij die link geven
alvast bedankt

klik op het onderstreepte "dit" in haar bericht:thumb:

Graag gedaan, je log is al beoordeeld door Pieter :) Zat wel aardig wat troep in zo te zien

@Marcellogapp,

Ik zie dat je ook gereageerd hebt op een ander zijn log. Iedereen plaatst zijn log in dat topic dus lijkt het net of je antwoord krijgt;)

Je zoekt jouw antwoord door te kijken naar een quote met jouw naam erin.

Je hebt inderdaad al antwoord gehad op pag 29 (bijna onderaan)

Als alles opgelost is, en je krijgt nog mail uit dat topic, dan kun je van die mail (van alle andere logs die daar door anderen geplaats worden) afkomen door in die mail naar beneden te gaan en kiezen voor "geen mail meer ontvangen over dit onderwerp"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan