stekkertje HD-LED !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudajax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Hallo,Allemaal

Weet niet zeker of mijn vraaag in de goede rubriek zit maar ik stel hem toch maar (even) hier.
Heb al heel wat computers gebouwd,maar deze keer kom ik er niet uit!

De nieuwe kast die ik heb gekocht en dan de Power-led stekkertje(groen/wit) heeft deze keer -3 plaatsen,2 gaatjes en in het midden een dummy,maar hierdoor past hij dus niet op een algemeen moederbord!

Ben ik nu zo dom of is het echt een foutje?
De kast is een Skyhawk Eagle Atx

Weet iemand een oplossing of heb ik gewoon een verkeerde kast.

mvrg
Ruud

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Kan je niet voorzichtig de dummy er tussen uit zagen/vijlen krijg je twee losse maar dat zal geen probleem zijn.

Hallo,

Ja,dat is misschien een optie,daar had ik ook wel aan gedacht,maar als dat mislukt,heb ik zeker geen goede kast meer.
Maar bent U het wel eens tegen gekomen dan?

Trouwens bedankt voor Uw snelle reactie!

Ruud

Als het een 3 polig stekkertje met in het midden een dummy, nooit gezien bij een HD led, pak je een 2 polig stekkertje uit de oude kast en zet die erop, de borging kun je met een stopnaald indrukken en dan trek je het werkelijke stekkertje er zo uit.

Hoi,

Ja hoor komt vaker voor dat een stekker niet past.Trouwens meestal is het een metalen pennetje mocht het kunststof eraf gaan kan je de pennetjes met dunne maat krimpkous beveiligen door deze erom heen te krimpen.
En de optie van lange pir is ook een optie

Laatst bewerkt:
Als het stekkertje aan een kant zit is het verplaatsen van 1 pin al voldoende, dien je wel te weten dat de min op de min komt en de plus op de plus.

Hallo,

Ja,het is gelukt met de tip van Lange Pier is het gelukt en heb nu dus een stekkertje met 2 aansluitingen en heb de + en - goed aangesloten.
Allemaal bedankt voor de snelle reacties en misschien tot een volgende keer

met groet
Ruud

Hoi,

Fijn om te lezen :thumb:vergeet even niet om de vraag op opgelost te zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan