Stekkertjes, passen ze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaanw

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Ik heb sinds gisteren een andere kast. Namelijk de Aopen HQ08. Hier zitten natuurlijk de welbekende stekkertjes in van de knopjes en lampjes voor op de kast, maar ik heb geen idee waar ik ze moet plaatsen op mijn moederbord. Mijn andere computerkast heeft namelijk ook andere aansluitingen. Ik wilde weten of dit sowieso wel op mijn moederbord paste.

Het gaat om de volgende soort stekkertjes, variërend van 2 tot 4 pins.

[smallimg]http://img140.imageshack.us/img140/49/dsc02981h.jpg[/smallimg]

Mijn type moederbord: Asus PTGD1-LA (Grouper)
Hopelijk weten jullie hier meer van en heb ik genoeg informatie gegeven. Als er iets ontbreekt, vraag gerust.

Laatst bewerkt door een moderator:
alleen het power SW of PW SW stekkertje is echt belangrijk, dat is namelijk de aan en uitknop, op het moederbord zitten kleine goedkleurige pinnetjes waar ze op moeten, meestal staat het met hele kleine lettertjes ernaast maar soms vind je het alleen in het boekje waar elk stekkertje moet ;)

niet van levensbelang ofwel? je kan de power switch altijd 9 seconde inhouden als de pc niet meer uit wil ;)

zo moeilijk was ie niet te vinden...
ik had er meeredere open staan.vandaar dus mijn vraag of ie uit een HP mchine kwam.
Maar goed,deze is duidelijk...

Ik denk dat ik hier wel wat aan heb. Mijn computer is inderdaad een Hp dus ik ga vanavond of morgen eens proberen om alles over te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan