Stem veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Kent er iemand een hele goede programma waarmee je jou stem kan veranderen?Die mag ook kosten.
Ik ken er een paar maar die zijn niet zo goed.:confused:

<flauw>
Bas2alt.exe
Gethoarse.exe
</flauw>

Waar gaat dit over? Welke stem?

Ja zo iets als AV Voice Changer bedoel ik je kan jou stem dikker maken en dunner.Als het kan zou ik graag willen dat ik mijn stem mooier van maak want mijn stem is zo vals als die van een kat :D :p

Update:
Hmmm AV Voice Changer is een van de software die ik al kende.Die is voor niets voor 99 euro zou hem zelf niet voor 10 euro willen,ik vind hem gewoon te ouderwets en bijwerkt de stem niet zo goed.:( kent er iemand een andere? andere?

Laatst bewerkt:
Dat kan toch gewoon? je kunt alles meteen via de microfoon opnemen.

bedankt heb er heel wat gevonden

Laat even weten welke bevalt :)

Toch wel weer av voice changer?

Als jij je stem niet verandert krijgt (mooier) met die software, dan weet je dus duidelijk niet waar je mee bezig bent :P
Je gaat geen programma vinden met een grote knop "Verbeter mijn stem".

Zingen is iets wat je door de jaren heen perfectioneerd, je moet goed oefenen op alle verschillende technieken en zuiverheid.

als het dan echt niet lukt (en je wilt iedereen beduvelen door je stem te veranderen), dan kan je gebruik maken van av voice changer om je stem te perfectioneren, let wel dat dit niet in 1 middagje gedaan zal zijn (veel tweaken van de settings tot je het perfect hebt). en ook zal je voor vrijwel ieder liedje opnieuw moeten beginnen.

Het is dus misschien slim als je eens zangles gaat nemen voor je aan de gang gaat met stemvervormers.(en hoe ga je dat live gebruiken?)

[edit]Even voor de duidelijkheid av voice changer = audio4fun.com[/edit]

Ik wil het niet echt gebruiken om mijn stem mooi te maken maar iets grappig ermee doen.In de andere bericht staat om mijn stem mooier te maken,maar dat wil ik gewoon even om te stoeven :D maar verder is het gwn voor de fun :)
En ik hou niet eens van zingen ik vind het dom :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan