Stem Vervormer 1.1

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Stem Vermer Béta 1.1

1.1 (niet meer Downloaden A.U.B voor u eigen Groot fout ondekt download 1.2 die is Gefix

Snellen update van Versie 1.1 Want er zijn wat grooten fouten ondekt download

(versie 1.1 is niet nodig voor 1.2)

install = 55mb
Download = 23.6mb

**Bug fix**
-Laden bug
-Je kan nu meer opnemen
-Better Beveileging
-Sluit bug dat je pc uit gaat
- meer tijd voor opnemen
- Opties meer Verbetterd

-- LETOP : Deze versie bevat geen Extra tools die kommen bij 1.2.63

Dit is nood update en is niet OFFICe eze vind je dus ook niet trug in Automatich update

b_dl_now.gif

http://files.filefront.com/Cwfm12Betaexe/;8803298;/fileinfo.html

Hierna komt Versie 1.2.63
Dit is (1.2.00)

-RunTime Error 53 | Kijk of De Versie die je heb 100% is Geinstallert
-RunTime Error 52 | Kijk op je de juiste Map heb
-Opnemen error | Dit is Erg Hinderlijk Dit zorg voor klijne Stem foutjes
-Sluit error | Heb jij de sluit error druk dan (ALT + Ctrl + Delete) en Sluit Cwfm.exe
-Automatich update| Dit zorg voor gekken Knipper lightjes die je beeld uit zetten
-error bij het Mixen van music | Dit is niet altijd maar Soms
-fout bij het update.exe | een fout die zeg dat hij iets aan het downloaden is maar dat niet doet
-Fout bij het indruken van een Button | Error 478 | kijk of Tools.dll Goede Versie

- Verder nog niks gevonden (LAST Update 16/10 /07)

Laatst bewerkt:
Heb je fout of bug ondekt meld dit A.u.b hier of Start het programma en druk op Meld bug en verstuur een bug log

mensen die hier de bugs sturen a.u.b

zet de bug log in

Code:
TAGS

bug log staat in c > programa files > crime-ware > cwfm > versie > 1.2 > Bug_log.txt
Versie aan passen naar 1.0 1.1 of 1.2 AUB

mijn anti-virus houd hem teen en zeg dat het een black-door is ofzo

Met welk Bestand Welken Anti virus Scanner?

Ik Gebruik Zelf Anti viru Pro 2007 en die geeft geen Virus aan Want daar testen We natuurlijk op Zeg welken file en ik Laat Paar Mensen naar Bad Codes kijken?

volgensmij weet je best waar ik het over heb ik heb een file gvonden dat copmiuter uitschakelen.vbs en ik heb veel verstand van vbs en dat ding sluit je copmiuter af;)

Stem Vermer Béta 1.1

1.1 (niet meer Downloaden A.U.B voor u eigen Groot fout ondekt download 1.2 die is Gefix

Snellen update van Versie 1.1 Want er zijn wat grooten fouten ondekt download

(versie 1.1 is niet nodig voor 1.2)

install = 55mb
Download = 23.6mb

**Bug fix**
-Laden bug
-Je kan nu meer opnemen
-Better Beveileging
-Sluit bug dat je pc uit gaat
- meer tijd voor opnemen
- Opties meer Verbetterd

-- LETOP : Deze versie bevat geen Extra tools die kommen bij 1.2.63

Dit is nood update en is niet OFFICe eze vind je dus ook niet trug in Automatich update

b_dl_now.gif

http://files.filefront.com/Cwfm12Betaexe/;8803298;/fileinfo.html

Hierna komt Versie 1.2.63
Dit is (1.2.00)

oowja nog iets ik kan niks doen ik open het programa en dan moet ik laden en als ik daarna iets druk zegt hij eror

\Data\servic_login\Pc_sluiten.vbs Das voor als het programma Fast loop of erg Veel fouten maak dan Sluit dit je pc uit Das geen virus en Het Sluit allen af als Cwfm.exe Toestemming heeft

Waar geef die error Tijdens het laden of tijdens .. en welken error

endit .. tussen nu en 10 minuten komt er een klijne update dit is allen Cwfm.exe dus De installatie gaat via een .bat file

Laatst bewerkt:
Klijne update Versie 1.2.22

(WERKT ALLEN OP VERSIE 1.2)

-Bug fix

-load bug
-meer opnemen tijd
-Fix close bug

Hoe moet ik installeren

open Uppdate.rar

Zet het in een Folder
Druck op INSTALLEREN.bat
Druck NIET! op cwfm.exe Want die loop Gelijk vast

--- Werkt het niet ga naar

C:\Program Files\crime-ware\cwfm\versie\1.2

http://crime-ware.org/uppdate.rar- 32kb

Laatst bewerkt:
:roflol:@grammatica

Verder zal de software wel behoorlijk buggy zijn. :D

Laatst bewerkt:
Ik geef toe Nu ik het zo ziet ik vind steeds meer fouten meschien heb ik toch de verkerden mensen AanGenomen als Scripters

Srry voor me spel foutjes Maar ik ben met 3 dingen te gelijk Bezig

Post Aub hier alle bugs dan zal ik oplossing patch maken en alles Verwerken in

Patch 1.2.63

of Mail een bug Dat doe je zo Je opent Cwfm.exe dan onder aan staat Send bug druk dat in en zet een Besrijfing en Stuur het naar CW studio in Nederland

Kan het prog nieteens openen, de vorrige versies werkten ook al niet (niet van dit topic, maar van, wat is het, versie 1.nogwat) , wat post je nou toch steeds? Ook grote installer, nogal naar, voor iets dat niet werkt :p

trouwens, die mensen (scripters?) die je aanneemt zijn echt, nouwja, laat maar :p je zei vorrige keer al dat je alle mensen had "ontslagen" en nieuwe had aangenomen...

[EDIT]

zie ook deze:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=314335
http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-298190.html

[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Gewoon uit interesse.. hoe geef jij je versienummers?
--Johan

Gewoon zo waarschijnlijk: 1.2.22 -> 1.2.23 -> 1.2.24; Maar tussen versie 1.2.22 en 1.2.63 zijn al veel bugs verwijderd. :D
(j/k)

ps: 't wordt tijd voor nieuwe 'scripters'. :P

edit: m'n posts komen misschien wat flauw over. Maar als een stukje software zo wordt aangeboden dan ben ik niet geneigd om het te proberen.

Laatst bewerkt:
Gewoon zo waarschijnlijk: 1.2.22 -> 1.2.23 -> 1.2.24; Maar tussen versie 1.2.22 en 1.2.63 zijn al veel bugs verwijderd. :D
(j/k)

ps: 't wordt tijd voor nieuwe 'scripters'. :P

edit: m'n posts komen misschien wat flauw over. Maar als een stukje software zo wordt aangeboden dan ben ik niet geneigd om het te proberen.

Per bug of fout geef ik er een nieuwen nummr voor dus

1.2 Er is een bug ondekt en opgelost dan komt
1.2.01 zo geef ik nummer en er zijn nu al meer dan 54 Fouten Ondekt en opgelost

Ik Zal nog wel paar dagen Bezig zijn met Versie 2.63 En ik Geef me Scripters Nog een kans want ik Verwacht dat ik Geen Amatuers krijg :confused:

Ja die dos voor Xp-Vista Was een Blunder maar Dit niet

Oja Cwfm Werkt allen op Windows xp en windows Vista

Niet op 2000 NT of 98 of 95

Ps Mensen Aub post de fouten die je krijg Cwfm.exe Is zo gemaakt dat hij alles in een log Stopt die Heet

Bug_log.txt Werkt die niet Bescrijf hier dan de fout zo dat we het kunnen oplossen!

Laatst bewerkt:
Als ik de file download en unzip en dan klik op instaleren.bat gebeurt er niks en als ik op cwfm.exe druk dan krijg ik de volgende error: Run-time error '53': File not found

Dizaster : Je moet niet op cwfm.exe klicken Zet cwfm in de map

C > programma Files > crime-ware > cwfm > Versie > 1.2 > cwfm

dan moet die werken! dat staat er ook

RunTime Error 53 Dan Kan hij een bestand niet vinden darom moet je em De nieuwen Cwfm.exe in die map zetten
anders vind hij De bestanden die die moet laden niet

Laatst bewerkt:
oowh,hebben we hem ook weer.............
heb je die Vbscript's nou nog niet opgegeven?
mensen,geloof jullie virus-scanners maar! deze gast denk dat ie hacker is! het enige wat ie echt is,is een lachwekkende mislukking! hij heeft me al vaker geprobeert beet te nemen!

kunnen we dit soort mensen niet bannen?

Weet je, dat is het punt niet helemaal

He tis heel leuk als mensen dingen maken, en ik test ze ook graag, maar 3 dingen:

1). Het is vre-se-lijk irritant als je een gehele install meegeeft. ten eerste weet ik niet wat er met mijn register gebeurt, ten tweede is de installer niet custom, dus zoals bij (1) weet ik niet wat er nou allemaal gebeurt. Ten derde is het vervelend met verwijderen.
2). Als je programma niet direct werkt, dan geven veel mensen direct op. Via een forum dit soort dingen neerzetten:
Dizaster : Je moet niet op cwfm.exe klicken Zet cwfm in de map
C > programma Files > crime-ware > cwfm > Versie > 1.2 > cwfm
dan moet die werken! dat staat er ook
is gewoon slecht. Als ik iets uitgeef, zit er een custom installer bij speciaal voor dat programma, of is het gewoon een ZIP or RAR archive welke direct werkt. En voordat ik het uitgeef is het natuurlijk op minstens 5 verschillende pc's getest.
3). Zoals je ziet is je reputatie lekker slecht :p

als je een voorbeeld wilt: VAI (oud programma, voice-recognation welke muis, keyboard, en standaard exe's bestuurd): http://home.tiscali.nl/argonian/Setup.exe
Het is wel 6,nogwat MB omdat er de MS voice recognation engine bij zit. Meeste mensen hebben m al, maar voor het geval niet ;)
Het heeft geen desktop-shortcuts, geen start-menu-toevoegingen en doet totaal niets met het register. Het enige wat het OPTIONEEL doet is een paar DLL's registeren, zodat het altijd werkt (de auto-reg kan je aanvinken bij de instalatie)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan