Zouden jullie mij willen helpen met het volgende:
Ik heb een wens voor mijn moeder die erg veel heeft meegemaakt de laatste tijd en altijd voor iedereen klaarstaat. Ze wil al jaren haar badkamer renoveren maar ze heeft er geen geld voor. Nou kun je bij msn een wens uit laten komen (helaas maar 1tje) En dat is alleen weg gelegd voor diegene die de meeste stemmen behaald. Nou wou ik jullie hulp massaal vragen om even op stemmen te drukken.
via de volgende link:
http://msn.gamepoint.net/2003/wb/index_msn.php?main=archief&wid=355
Je hoeft alleen even op stem te drukken thats all.
Als ik win dan zal ik haar verassen met een prachtige badkamer renovatie.
De stem is:
Deze Wens is voor mijn moeder die altijd voor iedereen klaarstaat in haar eentje. Ze heeft al jaren de wens om haar oude badkamer met ouderwetse badkuip te renoveren tot iets moois met een luxe bad. Ze verdiend een plekje waar ze tot rust kan komen.
--------------------------------------------------------
Ik hoop dat ik op jullie allemaal kan rekenen.
Dit is geen spam voor reclame voor een site maar een vraag om jullie hulp.
Arjan
Ik heb een wens voor mijn moeder die erg veel heeft meegemaakt de laatste tijd en altijd voor iedereen klaarstaat. Ze wil al jaren haar badkamer renoveren maar ze heeft er geen geld voor. Nou kun je bij msn een wens uit laten komen (helaas maar 1tje) En dat is alleen weg gelegd voor diegene die de meeste stemmen behaald. Nou wou ik jullie hulp massaal vragen om even op stemmen te drukken.
via de volgende link:
http://msn.gamepoint.net/2003/wb/index_msn.php?main=archief&wid=355
Je hoeft alleen even op stem te drukken thats all.
Als ik win dan zal ik haar verassen met een prachtige badkamer renovatie.
De stem is:
Deze Wens is voor mijn moeder die altijd voor iedereen klaarstaat in haar eentje. Ze heeft al jaren de wens om haar oude badkamer met ouderwetse badkuip te renoveren tot iets moois met een luxe bad. Ze verdiend een plekje waar ze tot rust kan komen.
--------------------------------------------------------
Ik hoop dat ik op jullie allemaal kan rekenen.
Dit is geen spam voor reclame voor een site maar een vraag om jullie hulp.
Arjan