stem

Status
Niet open voor verdere reacties.

boemzie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
3
hallo.

ik heb windows 7 en internet explore 9.

nu heb ik het volgende probleem.

als ik gmail opstart dan hoor ik steeds een stem die verteld hoe ik mijn cookies en cahe kan leeg maken, weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen.

en hoe krijg ik de balk weg die steeds onderin opduikt waarin staat dat hij een invoeging niet kan uitvoeren.

hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg

patrick
 
:( Zoiets nog nooit gehort ...:( Maar oke probeer maar taakbeheer openen en kijk maar wat voor activiteit is dat, stop maar die en ga maar naar die plek waar app.stem geïnstalleerd is probeer maar de-installeren en ook restjes uit register ook weggooien ...:(
 
Laatst bewerkt:
heb ik gedaan maar zie niks in taakbeheer, alleen gmail als toepassing die geopend is.

dus denk ik dat het misschien iets met gmail te maken heeft.?????????

anders weet ik het ook niet meer.

en heb je ook een oplossing voor het probleem met die balk die steeds verschijnt met die tekst over die invoeging die hij niet kan uitvoeren.

hoor graag

patrick
 
:confused: Ben bang dat je balk ook niet weg kan krijgen net zolang je nie weet wat die stem maakt, het moet manier zijn om achter te komen via taakbeheer, naast gmail zou moetten nog iets wat jou vreemd of onbekend aanwezig daar is ( in processen van taakbeheer ) of je op die verschenen balk rechte kant van muis eigenschappen moet kijken zodat je ook op die manier kan tot bepaalden gegevens komen wat is dat en wat die stem aandrijft ..:( zou je kunnen een klein screenshot van processen in taakbeheer maken ..?
G-mail gebruikers of experts zou denk ik nu reageren moeten ..:D
 
Laatst bewerkt:
>>>>>>>>>>. foutje hier was .... en comment hoorde nie hier..:( ..a.u.b. verwijderen dat ??:( <<<<<<<<<<<<<<<<<
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan