Stereo boxen aansluiten Blu-Ray speler?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rayv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rayv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2013
Hallo,

Heb zojuist een account aangemaakt, omdat ik het vermoeden had dat er hier genoeg slimme personen zijn die mij met mijn vraag kunnen helpen!

Aangezien ik mijn old school stereo toren niet meer gebruik wil ik dat ding maar eens weg halen, maar heb daar nog twee goede boxen aanzitten en wilde deze aansluiten op mijn tv. Ik heb momenteel een 32inch full hd Samsung tv en met wat zoekwerk kwam ik er achter dat het niet mogelijk is om ze aan te sluiten op m'n tv. De boxen hebben een versterker/reciever nodig om te kunnen functioneren. Toen dacht ik dat een blu-ray speler misschien wel zou kunnen functioneren als versterker, maar na wat Google werk bleek dat ook niet te werken en kwam ik meermaals 'reciever' tegen. Zelf ben ik niet echt technisch ingesteld en heb geen idee wat, welke en uiteindelijk hoe ik het werkende kan krijgen.

Mijn vraag aan jullie is wat de mogelijkheden zijn om mijn twee speakers van mijn stereotoren aan te sluiten op mijn tv/toekomstige blu-ray speler. Ik heb nog geen blu-ray speler en misschien zijn er spelers die als versterker ingezet kunnen worden? Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!

Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je zal toch een versterker of home cinema set er tussen moeten hebben of de toekomstige blue-ray speler moet er 1 ingebouwd hebben maar die bestaan niet volgens mij.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het antwoord. Wat voor soort versterker zou ik moeten kopen en is het misschien voordeliger een home cinema set aan te schaffen?

Hoi,

Een home cinema set is wel van deze tijd komen de films alleen maar ten goede ,daarom zou ik een home cinema set nemen maar deze heb je in verschillende prijsklasse's

Wat dacht je van de versterker van je "old skool stereo toren"? :)

Tja. Maar speakers zullen wel een versterker nodig hebben.
En een Home cinema set is kleiner? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan