Sterke gaming PC (budget 800)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiIad

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2014
Beste,

Ik ben van plan een nieuwe online gebouwde gaming pc te halen met een budget van 800. Alleen weet zelf niet precies welke onderdelen ik zou moeten halen.
Ik wil alle games hierop kunnen spelen (zware games op high ultra kunnen afspelen), heb geen monitor muis etc nodig, zouden jullie me kunnen linken met pc's die jullie zouden nemen? Dank.

Hoi,

Denk dat je budget niet toereikend is voor game pc waarmee je zware game op ultra kan spelen.

en spellen worden steeds zwaarder bijvoorbeeld de systeem eisen zijn assassin's creed unity minimale systeem eisen zijn een intel 2500k of amd fx 8350 en een gtx 680 of hd 7970 en 6gb ram en er wordt een intel i7 3770 of opnieuw een fx 8350 en een gtx 780 of r9 290x met 8 gb ram aanbevolen. die hd 7950 kan dat spel dus niet eens spelen

Dus zoals modag zegt met 800,- ga je er niet komen dus als je alles op ultra wilt spelen moet je je budget verhogen naar zo'n 1000-1100

Laatst bewerkt:
en spellen worden steeds zwaarder bijvoorbeeld de systeem eisen zijn assassin's creed unity minimale systeem eisen zijn een intel 2500k of amd fx 8350 en een gtx 680 of hd 7970 en 6gb ram en er wordt een intel i7 3770 of opnieuw een fx 8350 en een gtx 780 of r9 290x met 8 gb ram aanbevolen. die hd 7950 kan dat spel dus niet eens spelen

Dus zoals modag zegt met 800,- ga je er niet komen dus als je alles op ultra wilt spelen moet je je budget verhogen naar zo'n 1000-1100

Klopt, als je alle next-gen spellen zoals AC Unity wilt spelen zul je echt de nieuwste modellen (componenten) moeten aanschaffen. Of je koopt een game console :P, maar het is duidelijk dat niet van toepassing is.

Hm, is het wel mogelijk een pc te bouwen die games als Crysis 3 ,Battlefield 3 etcetra op ultra kunnen afspelen? Dus de high end games die op dit moment uit zijn, of op high, kan ook.

Ik hoor het graag!

In dat geval kan je naar de site: gamepc.nl kijken, je kan daar zelf een pc kiezen die het beste bij je past en hem samenstellen. Een vriend van mij is erg tevreden met zijn pc van deze site en kan de meeste dingen op ultra aan.

Gamepc.nl biedt vaak slechte componenten aan is veel te duur in vergelijking met zelf een pc samenstellen

Gamepc.nl biedt vaak slechte componenten aan is veel te duur in vergelijking met zelf een pc samenstellen

AMD FX-6300 3.5GHz
8GB DDRIII werkgeheugen
500 GB Sata lII Harde Schijf
AMD Radeon R7 260X 2GB

Vind ik een prima keuze hoor, voor de spellen die MiIad wilt spelen.

EDIT: En dit is nog de AMD standaard van 599,00 euro. Je kan hem nog beter maken door hem samen te stellen met bijv. al de FX-8350 en AMD Radeon HD R9 280X 3GB te kiezen.

Laatst bewerkt:
AMD FX-6300 3.5GHz
8GB DDRIII werkgeheugen
AMD Radeon R7 260X 2GB

EDIT: En dit is nog de AMD standaard van 599,00 euro. Je kan hem nog beter maken door hem samen te stellen met bijv. al de FX-8350 en AMD Radeon HD R9 280X 3GB te kiezen.

Het zou opzicht kunnen inderdaad, maar persoonlijk ben ik meer een Intel fan.
Wat zou je denken over dit systeem?

Intel core i5-4590 3.2 ghz (Turbo Boost)
ASRock moederboard
L8 500W voeding
Nvidia Geforce GTX760 Superclocked 2gb
Kingston HyperX 8GB DDR3 Ram
500GB HDD

en deze

Intel Core i5-4590 Boxed
Asus B85-PLUS
MSI GeForce GTX 770 Gaming
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Corsair Carbide 300R
Corsair Hydro H55
Corsair Vengeance Pro Series CMY8GX3M2A1600C9 8gb
Corsair CX500M

of zou jouw sites betere opties bieden?

Laatst bewerkt:
Het zou opzicht kunnen inderdaad, maar persoonlijk ben ik meer een Intel fan.
Wat zou je denken over dit systeem?

Intel core i5-4460 3.2 ghz (Turbo Boost)
L8 500W voeding
Nvidia Geforce GTX760 Superclocked 2gb
Kingston HyperX 8GB DDR3 Ram
500GB HDD

of zou jouw sites betere opties bieden?

Niet slecht, maar misschien kan een iets nieuwere gpu geen kwaad, en als het nog net binnen het budget past kun je een ssd overwegen. Die zijn enorm veel sneller dan hdd's

Niet slecht, maar misschien kan een iets nieuwere gpu geen kwaad, en als het nog net binnen het budget past kun je een ssd overwegen. Die zijn enorm veel sneller dan hdd's

Ik heb een aanpassing gemaakt op mijn vorige post, en een ander systeem gepost, welke zou nu beter zijn?

Bedankt!

Ziet er goed uit! Maar als je nog net iets beters wil kan je een gpu van 3gb overwegen. (je kan dit systeem al vrijwel alles van current-gen aan hoor). En/of en ssd.

EDIT: Ik heb het over het 2e systeem.

Laatst bewerkt:
AMD FX-6300 3.5GHz
8GB DDRIII werkgeheugen
AMD Radeon R7 260X 2GB

En kijk is welke keus je hebt aan voedingen. Als je dat lijstje samenstelt op azerty kom je ook goedkoper uit

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om een i5 4590 processor en een GTX970 te halen (deze passen binnen mijn budget). Alleen weet niet welke andere onderdelen (moederboord etcetra) ik zal moeten halen. Wat zouden jullie mij daarvoor adviseren? Bij welke site zal ik het goedkoopst uitkomen met deze twee componenten

ik heb voor 900,- wel een lijstje kunnen maken via tweakers -->Naamloos.png en dan zie je dat je bij megekko het goedkoopst uit bent --->Naamloos2.png

ik heb voor een i5 4460, omdat je maar een verschil van misschien maar 1 fps gaat merken met een i5 4590 en toch nog zo'n 15,- goedkoper is

Laatst bewerkt:
ik heb voor 900,- wel een lijstje kunnen maken via tweakers -->Bekijk bijlage 222271 en dan zie je dat je bij megekko het goedkoopst uit bent --->Bekijk bijlage 222273

ik heb voor een i5 4460, omdat je maar een verschil van misschien maar 1 fps gaat merken met een i5 4590 en toch nog zo'n 15,- goedkoper is

Ik denk dat ik voor dat lijstje ga (misschien éen of twee aanpassingen), zeer bedankt! Moet alleen nog wel uitvogelen hoe ik alles in elkaar ga zetten aangezien ik dat nooit heb gedaan :p

Er zijn veel filmpjes over hoe je een pc in elkaar zet te vinden op youtube misschien dat dat kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan