sticker met licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Besturingssysteem
Fijnste
Office versie
Doen we nie aan
de laptop van mijn vader moet helemaal gereset worden dus opnieuw windows erop zetten.
nu heb je bij bijna elke laptop eronder een sticker met licentiecode voor windows.
bij die laptop is het van windows 7 dus dat is fijn.
maar waarom krijg je daar een sticker van als je niet een cd krijgt van windows
of kun je die ergens legaal downloaden.
want ik kan het wel illegaal downloaden en dan de legale licentie invoeren is dit dan legaal??

berend

je kan er een downloaden
maar hoogst waarschijnlijk staat er op die laptop een recovery partitie
en kan je te rug naar fabrieks instelling
dus als je ff zegt welk merk het is????

Hoi,

De sticker is inderdaad om als het totaal misgaat met recovery of herinstallatie om toch een de windows versie legaal te verkrijgen. En dan maakt het het volgens mijn niet uit waar je hem download mits dat het de juiste versie is.

het is een samsung maar als ik hem gewoon download is de pc tog wel helemaal clean. we hebben al eens samsung recovery gedaan helpte niks
er zit denk een virus in dat er alleen uitkan door alles te verwijderen

dan een dvd met de windows versie lenen of downloaden,moet wel exact de zelfde versie zijn wat er nu opstaat
en dan kan je met jouw licentie installeren

gebruik ik een illegale site in nl voor van diezelfde gebruiker heb ik ook windows 7 op mijn laptop gezet maar dan had ik alleen geen licentie dus niet legaal maar windows werkt nog altijd goed nooit problemen of virussen gehad hierop dus ik vertrouw daar wel op en laat voor de zekerheid voor die windows voor mijn vader een paar virusscanners over gaan

een stuk virusscanner is genoeg 2 vechten met elkaar dus kijk uit wat je doet

klopt weet ik ook ik heb ook maar 1 scanner op mijn pc alleen bedoelde ik online scanners

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan