stickers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Hoop dat ie goed staat:)

Ik heb voor een collega beloofd dat ik wat stickertjes zou draaien (500 dezelfde).

Sticckervellen gekocht (14 stickers op 1 vel), via word kan ik wel de stickers printen, maar er moet zo verschrikkelijk veel tekst op dat het niet op 1 stickertje kan.

Mijn vraag is deze:
Zijn er progjes waarbij je wel het e.e.a. kan wijzigen in letterformaat, lettertype etc?
Heb tot nu toe droog geoefend (gewoon papier printen) maar ik krijg het hele riedeltje er niet op.

Iemand een oplossing?
Ik wil zelf het uiterste geprobeerd hebben, anders word het toch een drukker die het moet gaan proberen.....

Volgens mij moet je in word toch lettertype en grootte aan kunnen passen.
Mogelijke oplossing is ook een groter type etiket gebruiken. Een ander programma ken ik niet

Groter hebben ze niet volgens mij
deze is 9.9 bij 3.8 cm.. ( B*H)
de breedte heb ik zeker nodig, en hij moet eigenlijk ook hoger.

Andere optie word het gewoon laten drukken, maar ja.. dat is dan wel een klein beetje nederlaag voor mij..

[edit]
Tevens moet ik dus vrij veel printen, zodra ik velletje heb geprint ben ik instellingen kwijt:(
dus met een ander programma zou het wellicht wat beter gaan
[/edit]

In word kun je toch gewoon opgeven welke lettertype/grootte er gebruikt moet worden?

Je laadt de layout/sjabloon voor zo'n stickervel ( Extra > enveloppen/etiketten) of maakt er zelf eentje.

Je kiest voor het maken van 1 etiket, deze bewerk je totdat je tevreden bent.

De inhoud van het etiket kopieër je en plakt het daarna op alle andere etiketten van de pagina.

Tot slot: printen maar....

Als je er niet uitkomt moet je even doorgeven welk merk etiketten je gebruikt, het type en de tekst.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tiborv

Je kiest voor het maken van 1 etiket, deze bewerk je totdat je tevreden bent.

Dat lukt me nog wel, maar dan heb ik maar 1 velletje.
Het vervelende is dat ik er wel erg veel moet maken.

Merk multicom
PCL14
Stickergrote 99,1 x 38,1 mm
Tekst is prive, wil het eventueel wel via pb naar je sturen, als jij er naar wil kijken? Heel graag

Dit scherm hebben we het over he?
attachment.php

[edit]
Waarom is het dat ik in word het wel heel netjes maak, maar zodra ik deze voor etiketten gebruik dat hij niet alles netjes onder- en naast elkaar zet?
[/edit]

Bijlagen

• sticker.jpg
    sticker.jpg
    29,7 KB · Weergaven: 314
Laatst bewerkt:
Het zijn stickervellen met allemaal dezelfde tekst, dan kun je die toch gewoon 50x printen? 50 vellen erin, printen maar?

opzet is in ieder geval geslaag:) Nu nog even de goedkeuring krijgen...............

je kan nergens aangeven dat je een keer of wat dezelfde wil afdrukken, of .......... is er een optie waarin je wel dat kan aangeven?
Zodra ik de printopdracht geef ben ik wel dat schermpje kwijt..

ps,
het is voor een uitnodiging bruiloft... vandaar

Als je in Word 1 vel volledig klaar hebt, dan kun je toch zelf het aantal afdrukken bepalen als je print? Alle stickers zijn hetzelfde.

Sorry Tibor,
ik kan je niet volgen.
ik gebruik office 2000, maar met zoals ik het doe kan ik maar 1 velletje doen.
Ik snap je niet.

zie mijn eerdere post, met bijlage? Dat bedoelde je toch?

Voel me nou even heel erg dom, maar kan je dan stap voor stap aangeven? Als ik knip en plak dan werkt het niet..

Wat ik bedoel is dit:

Je moet een zooi stickers maken, allemaal met dezelfde tekst. Je maakt één A4 aan met de gewenste tekst. Als op elk stickervel 10 stickers zitten, en je moet er 100 hebben, dan print je e.e.a. toch 10 maal?

Oh,
Jij bedoelt gewoon heel die wizard met etiketten links laten liggen en gewoon zelf 1 keer a4 vol kalken..

Ondertussen had dat waarschijnlijk een heel stuk sneller geweest vlgens mij............

Bedankt in ieder geval.

Noem mij maar voortaan Willie Wortel of Lampje...

Na 4 dagen ondanks dat het door tibor allang gezegd is kom ik erachter dat ik OOK nog op nieuw dokument moet drukken.... (zie wizard etiketten en enveloppen)

Nooit te oud om te leren, maar dat ik zo eigenwijs was..:p

Vandaag moet het dus gaan gebeuren en naar mijn mening is het goed geslaagd..

Bedankt voor je aandacht in ieder geval.
Groetjes
een blije Willie................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan