stilstaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu, ik zou het vreemd vinden dat je laptop niet stilvalt als je het accu-icoontje verwijderd je laptop niet blijft stilstaan :confused:

Het zou dus wel goed zijn moest je dat een aantal keren testen :thumb:(zodat je dit met zekerheid kan zeggen)

Ik had maar 1 idee & dat was de bios updaten omdat deze de accu bijvoorbeeld niet al te goed zou herkennen

En hoe update je de bios ,wel gemakkelijk uitleggen want daar snap ik niets van.chw

Hoi !

Bios Update: niet aan beginnen !

Je hebt een nieuwe laptop, dus als een speer terug naar de toko waar je 'm gekocht hebt en garantie claimen !

Als de bios-flash om wat voor reden dan ook mis gaat (en dat gebeurd in 10 % van alle gevallen) ben je je garantie kwijt !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Bios Update: niet aan beginnen !

Je hebt een nieuwe laptop, dus als een speer terug naar de toko waar je 'm gekocht hebt en garantie claimen !

Als de bios-flash om wat voor reden dan ook mis gaat (en dat gebeurd in 10 % van alle gevallen) ben je je garantie kwijt !

Greetz,

Harry.

Oke doen we niet dan.Maar woensdag komen ze hem ophalen maar ik ben bang dat ze gelijk vista erop nieuw opzetten,en ik had net alles een beetje op orde.Daar ligt het waarschijnlijk niet aan.Alleen als ik met battery werk blijft ie af en toe helemaal stilstaan.En voordat ie weg gaat zou ik graag de oorzaak willen weten,dan kan ik het erbij zetten met een briefje.chw

Hoi !

Maak dan eerst even een image van je C-partitie, dan kun je die gewoon terugzetten na de reparatie en ben je in dik 15 min. weer compleet zoals je laptop nu is.

Oorzaak: blijft raden, kan ook een hardware-probleem zijn.

Daarvoor heb je juist garantie.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Maak dan eerst even een image van je C-partitie, dan kun je die gewoon terugzetten na de reparatie en ben je in dik 15 min. weer compleet zoals je laptop nu is.

Oorzaak: blijft raden, kan ook een hardware-probleem zijn.

Daarvoor heb je juist garantie.

Greetz,

Harry.

Mogge sorry maar ik weet helemaal niet hoe zoiets moet.Heb ik nog nooit van gehoord.chw

Nu, ik zou het vreemd vinden dat je laptop niet stilvalt als je het accu-icoontje verwijderd je laptop niet blijft stilstaan :confused:

Het zou dus wel goed zijn moest je dat een aantal keren testen :thumb:(zodat je dit met zekerheid kan zeggen)

Ik had maar 1 idee & dat was de bios updaten omdat deze de accu bijvoorbeeld niet al te goed zou herkennen

Ik heb de laptop gisteren terug gestuurd naar asus dus even afwachten of het wordt opgelost.Maar iedereen bedankt chw

heb laptop opgestuurd naar asus en heb hem gisteren teruggekregen,met de melding dat er een probleem met de accu was en het zou opgelost moeten zijn het af en toe stilstaan.Maar helaas niet opgelost het probleem.Tips altijd welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan