Stip op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

adiste

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Ik heb een grote zwarte stip op mijn beeldscherm staan. Het staat rechts onder in mijn beeldscherm. Het is eeb zwarte stip ter grote van een tafeltennisbal.
Ik wilde een printscreen mee sturen maar hier komt geen zwarte stip op te staan.

Weet iemand wat dit kan zijn.

Heb je een ander scherm ter beschikking om die aan te sluiten en te proberen of dat scherm het wel goed doet. Of kan je je scherm even op een andere computer aansluiten?

Ik denk dat je scherm kapot is, is misschien geknikt. Dit is niet softwarematig te herstellen, je zou het scherm door een professional kunnen laten vervangen, of je schaft een nieuwe laptop aan. Jammer, maar helaas:(:(:(

Ik denk dat je scherm kapot is, is misschien geknikt. Dit is niet softwarematig te herstellen, je zou het scherm door een professional kunnen laten vervangen, of je schaft een nieuwe laptop aan. Jammer, maar helaas:(:(:(

Gezien het feit dat de schermafdruk wel goed is, kan ik me hier alleen maar bij aansluiten.

Als er niets raars met de laptop is gebeurt en deze niet te oud is, is het mogelijk een garantie geval.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er achter gekomen dat hier iemand het beeldscherm met een doek met water heeft schoongemaakt.
Misschien is het water?

Ik ga inderdaad proberen om het op de verzekering te verhalen.

Bedankt voor het meedenken.......................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan