• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stock bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tine83

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2014
Hallo allen

Ik heb een bestandje gemaakt voor op mijn werk. In tabblad 1 staan de bestellingen, in tabblad 2 de stock. De bedoeling is dat in tabblad 2 'stock 2014' de stock zich automatisch aanpast als ik in tabblad 1 'overzicht bestellingen 2014' een bestelling toevoeg (artikel en aantal). Ik ben hierop al dagen aan't zoeken en vind maar geen oplossing. Hopelijk kan hier iemand me helpen? Alvast bedankt!

groeten Tine:DBekijk bijlage teststock.xlsx

Wat heb je zoal geprobeerd dan naar dagen zoeken? En waar heb je gezocht? Bij het openen van de bijlage volgt een foutmelding misschien kan je deze kringverwijzing er beter even uit halen. Met SOMMEN.ALS() of SOMPRODUCT() zijn dit soort dingen meestal wel op te lossen.

Dank je, kringverwijzing is er uit. Ik zal SOMMEN.ALS eens uitproberen.

Laatst bewerkt:
@VenA

Ondertussen gevonden, wat een simpele formule en zo lang op zitten zoeken. Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan