Stofzuiger zuigd mss jumpers op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkedonder

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2004
ik heb dennet me pc uit gezuigd met de stofzuiger en stond er niet bij stil dat me jumpers er mss uitgezogen konden worden.

en het ergste gebeurde hij doet het niet meer,
ik krijg geen beeld meer....

me moederbord is een A-open mx4bs
ik heb al gezocht naar documenten waarbij ik kan zien welke jumpers erop horen maar ik heb niks kunnen vinden

wie kan mij helpen ??? deze pc is mijn server voor me website en ik wil graag dat deze weer snel aan gaat.

extra info :

alles gecontroleerd of alles vast zit ( kabels, kaarten etc. )
ik hoor geen piep bij opstarten en de coolers doen het wel alemaal

wie ow wie kan deze dwaze stomme jongen helpen zijn pc te maken ??

das idd niet slim, maar heb je wel je jumpers al terug? Ik denk dat het ook moeilijk wordt omdat zelf terug te zetten. Ik zou niet weten HOE je het terug zou moeten zetten en waar je dat kan vinden. Maar misschien hebben andere nog nuttige info

nee heb jumpers niet terug.... stofzuiger zak is weg...
en weet dus niet of er jumpers wegzijn...

ik zoek dus een afbeelding f iest dergelijks waar ik kan zien waar jumpers moeten zijn en waar niet

aopenmx4bs.jpg

ik heb die ook gevonden op a-open website maar ik kan niet zien waar jumper zitten en waar niet....

heeft iemand mss dezelfde pc ???

Ik maak regelmatig m'n pc met de stofzuiger schoon en ook andere pc's, heb nog noit meegemaakt dat er een jumper de stofzuiger in ging. De jumpers zitten behoorlijk vast.

Ik zie ook maar twee gele jumpertjes zitten op het plaatje van Jozo. Net onder de gele aansluiting boven.
Ook een roze jumpertje links onder aan de zijkant.

Heb je al geprobeerd of een Bios reset wil helpen?

Handleiding in PDF formaat

Ga op de link staan, rechter muis knop en kies 'Doel opslaan als'

Gele zijn van de audio aansluiting, zonder deze zou de PC wel moeten werken, maar zonder geluid.
Rose om je bios te resetten.

Laatst bewerkt:
Misschien het batterijtje voor ruim 20 seconden er uit te nemen en het weer in te doen?

Dennis.

PS. Ik ken mensen die na het stofzuigen van hun pc, hun pc het daarna niet meer doen. Hebben er met het statisch ontladen van hun pc niet rekening meegehouden.

woei sdram tijdperk, niet aan beginnen kooop maar nieuwe ;p die jumper free zijn ::D:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan