stomme firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
ik wil wat downloaden via isohunt(bittorrent) dit heb ik met mijn oude mp3 ook gedaan geen problemen,

maar nu zegt dat ding probleem met firewall geblokkeerd, dus ik naar beveiligingscentrum,

eerst heb ik staan:
Essentiele Beveiligingsinstellingen:

beveiligingscentrum is momenteel niet beschikbaar omdat Security Center-service niet is gestart of gestopt. sluit dit venster, start de computer opnieuw op(of start Security Center-service) en open vervolgens het beveiligings centrum opnieuw.

ik weet niet waar die security ding zit, en opnieuw starten werkt niet, misschien komt door dit ding wel het volgende probleem:

daaronder zie je 3 dingen staan, 1 ervan is windows firewall,

dus ik druk erop dan geeft ie een fout:

De windows firewall-instellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijbehorende service niet wordt uitegevoerd.
Wilt u de service Windows Firewall(WF)/ internet-verbinding delen(ICS) starten?
[JA] [NEE]

ik dus op ja drukken zegt ie:

windows kan deze service niet starten: Windows Firewall(WF)/internet-verbinding delen(ICS)

hoe los ik dit op?

en enige manier dat ik bij firewall kan komen uit mezelf als ik rechtsonder bij tijd enzo een meldings logo heb staan dat beveiliging niet goed is ofzo daar kan ik op drukken en alles regelen, probleem is alleen dat dit er bijna nooit is

Laatst bewerkt:
windows firewall ligt niet aan, heb je geen andere draaiend?

welke firewall heb je los draaien?

1. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Beheren.
2. Vouw Services en toepassingen uit en klik op Services.
3. Klik in het rechterdeelvenster met de rechtermuisknop op Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) en klik op Stoppen.
4. Als u Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) opnieuw wilt starten, klikt u met de rechtermuisknop op de service en klikt u op Start.

Klik ook rechts erop en kijk dan bij eigenschappen daar kun je m ook activeren

Laatst bewerkt:
1. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Beheren.
2. Vouw Services en toepassingen uit en klik op Services.
3. Klik in het rechterdeelvenster met de rechtermuisknop op Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) en klik op Stoppen.
4. Als u Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) opnieuw wilt starten, klikt u met de rechtermuisknop op de service en klikt u op Start.

Klik ook rechts erop en kijk dan bij eigenschappen daar kun je m ook activeren

mooie uitleg, werkt alleen niet,

ik keek maar bij stap 3 bleek dat ie uit stond, en als ik op start druk zegt ie:

kan de windows firewall(wf)/internet-verbinding delen(ics)-service op lokale computer niet starten:

fout 1068: afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart

en over welke firewall, geen flauw idee ik zou niet weten wat ik allemaal op pc heb, om eerlijkt e zijn weet ik niet eens echt wat ctrl+v enzo is

Ik denk dat ik iets heb dat helpt, namelijk een regbestandje...

Download naar je pc en klik erop en dan op ok, zie foto

f_2222m_6a182ef.jpg

Eventueel even opnieuw opstarten, en probeer de service dan te starten (firewall)

Trouwens XP antispy kan deze service ook uitzetten dus als je dat programma ooit hebt gebruikt of iemand anders op jouw pc moet je dat even laten weten..

f_2222m_9818049.jpg

Laatst bewerkt:
nooit gehoord van die XP-antispy

maar heb die regbestand gedownload,

maar als weer firewall probeer via beveiligingscentrum dan zegt ie nog hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan