stomme Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Hoe zorg ik ervoor dat MSN messenger niet vanzelf opstart met uotlook en weet ik hoeveel andere dingen?? (Dat ene vinkje outlook express hebk al uitgezet, maar dan meld MSN niet meer aan, maar start ie m nog wel)

btw, MSN staat ook niet in mijn software lijst...
hoe zou ik em moeten uninstallen?

Als ik zeg maar die wat er bij die link staat, dan start messenger niet meer op en dat was de bedoeling (yaay), maar nu doet OE er 10 seconden over om op te starten en dat is normaal 1 tiende van een seconde ongeveer...

Heb ik geen last van gehad, misschien een trage (storing) verbinding?

Dat zou niet echt ergens op slaan, want anders doet ie het ook snel...

Kan je me niet gewoon vertellen hoe ik Messenger kan verwijderen??? (Hij staat niet in Software)

Re: messenger

Hallo,
Staat ie niet onder program files?
Misschien zou je hem daarvanuit kunnen verwijderen.
Hij zal waarschijnlijk ook nog in het register voorkomen, maar met het verwijderen daarvan zou ik heel goed oppassen want als je iets verkeerd verwijdert zal je waarschijnlijk problemen krijgen.
evt. start-uitvoeren-regedit.

waarschijnlijk.

Waarschijnlijk staat hij onder C:\PROGRAM FILES\MSN MESSENGER.

Ja, maar dan verwijder ik de bestanden ervan. niet alles wat opgeslagen staat in het register etc... Dus ik wil m uninstallen, maar in Software staat ie er niet bij :|

Re:msn messenger

Hallo

Maak voordat je begint een backup van je register voor het geval je iets teveel verwijdert.
Ga naar start/uitvoeren typ regedit, ga naar zoeken
en type msn messenger in. Verwijder de waarde en ga verder met zoeken tot dat alles eruit is.
Ik zou het op deze manier proberen want volgens mij moet ie er dan uit zijn.
Succes

Aaaah, ik dank u... Messenger is weg, die twee opties in GPedit heb ik weer teruggezet naar wat ze waren.
OE start weer snel en Messenger is eraf!!!!
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan