STOMME VIRUS dhhtp! ALSJEBLIEFT HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

knightfightx

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
64
Oke, ik heb iets gedownload een batch bestand, en ik ben zo dom om niet te kijken wat erin staat, MAAR DIT STOND ER IN:

del C:\Program Files\Microsoft Office
del C:\Program Files\MSN Gaming Zone
del C:\Program Files\Messenger
del C:\Documents and Settings
del C:\WINDOWS\Help
del C:\WINDOWS\Debug
del C:\WINDOWS\Driver Cache
del C:\WINDOWS\Resources
del C:\WINDOWS\RegisteredPackages
del C:\Program Files\Internet Explorer
del C:\Program Files\Java
del C:\Program Files\Movie Maker
del C:\Program Files\Online Services
del C:\WINDOWS\Web
del C:\WINDOWS\system32\drivers
del C:\C:\WINDOWS\repair
del C:\WINDOWS\Media
del C:\WINDOWS\system32\config
del C:\WINDOWS\system
del C:\WINDOWS\system32


Wat nu :(:(???

Ik wil niet graag formatteren :(:(
 
Ben bang dat je hele windows nu voorgoed om zeep is, dus wordt herinstalleren
 
Probeer je pc op te starten met je cd van windows en dan een herstel te doen. (op R drukken).
 
Heb je op je pc een sticker van microsoft waarop de codes staan en je registratienummer van windows?
Zo ja dan leen even die cd bij vrienden.
Zo neen dan ga je pech hebben en een licentie met cd moeten kopen.
 
Hoe wil je die pc formatteren?
Welke schijf vind die niet? Je hd?
 
Hoi !

Kies eerst es in je BIOS voor: "Default Settings", en kijk of in dat BIOS je HDD herkent wordt.

Zo ja, opstarten met een Win98SE floppy , kiezen voor fdisk, partitie's verwijderen, nieuwe maken en formatteren.

Nu kun je een OS installeren wat je wel hebt.

Greetz,

Harry.
 
ja hij wordt wel gezien in de bios, maar als ik een opstart diskette erin doe, dan vind hij mijn c: hd niet :(
 
Hoi !

Wordt er wel een andere partitie gezien ?

Mogelijk heb je met je intelligente actie de partitie compleet verwijderd, incl. mbr !

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
nee kijk, de compter start wel op tot de bureaubad, maar mijn muis en toetsenbord don het allebei niet, maar op deze oude schijf wel, kijk bij mijn eerste post wat ik allemaal heb verwijdert :(

Dus ik zie wel mijn desktop eno, maar kan niks meer verder doen, want mn muis en ts doen het niet :(
 
Hoi !

Als dat zo is wordt je HDD ook wel herkend door een WinXP-CD of een floppy als je daarmee opstart !

Greetz,

Harry.
 
Waarom wil je niet format doen?

Als er belangrijke dingen op de schijf staan, zet deze HD dan even in een andere pc, zet je docu's ergens veilig op een cd en format daarna de HD in je eigen pc.

Trouwens, je zult toch windows moeten hebben als je opnieuw wilt installeren, hoe komt het toch dat heel veel mensen de cd toch niet meer hebben?;)
 
ik had eerst windows 98, en toen cd geleend van vriend, maar die woont hier niet meer,....maar iik kan tog die bestanden niet bewaren, als ik tog niks om mn schijf kan doen, als je kijkt naar mijn eerste post, zie je wat ik allemaal heb verwijdert PER ongeluk, en n.a.v die verwijderde bestanden, kan ik ook niks meer op dioe HD doen :(

Maar zou je ALSJEBLIEFT :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :( die cd op rapidshare voor me kunnen zetten?
 
Laatst bewerkt:
nee ik zit niet op mijn andere computer, maar op mn 2e schijf :p , maar kijk hge, als ik die linux doe he, dan gaan al mijnj bestanden verloren :( en dat mag niet :( egt zo stom he, ik zie wel mijn bureaublad, maar ik kan niks don, mijn drivers zijn gewoon gewist, en unpuggen en weer in pluggen doet het ook niet :(
 
Hoi !

Normaliter moet dat lukken, mits het bestand dat je download niet beschadigd/compleet is !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan