• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stoomdiagram juist(!) afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudias

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Hallo,

Ik heb in excel een stoomdiagram gemaakt in een soort van schema. Alle objecten zijn 'los' ingevoegd zal maar zeggen.
Waneer ik de sheet wil afdrukken vervormt de hele layout. De vormen worden veel groter en passen geheel niet meer in het schema waarin ik ze verwerkt had.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de vormen worden afdrukt in de grote en op de plaats waarin ik ze nu geplaatst heb?

Groet
Claudia

Wellicht is Microsoft Visio meer iets voor dit soort taken.

Heb je het met Microsoft Word geprobeerd?

Nee, het stroomschema is in een soort van raci model gebruikt en ik heb juist de faciliteiten van excel nodig ivm filteren enz.

Heb je een voorbeeldbestandje om eens mee te kijken, desnoods een screenshot?

Is het niet mogelijk om de objecten te groeperen net als met tekeningen?

Ah..... ik zie iets opvallends!!

De stoomdiagram pas zich (verkeerd) aan wanneer ik op a3 op een andere printer wil printen. Dan wordt het stoomdiagram ineens uitgerekt en geheel uit verband en kolommen 'gerukt' .

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de figuren niet helemaal uitvergroot gaan worden?

Laatst bewerkt:
Ah..... ik zie iets opvallends!!

De stoomdiagram pas zich (verkeerd) aan wanneer ik op a3 op een andere printer wil printen. Dan wordt het stoomdiagram ineens uitgerekt en geheel uit verband en kolommen 'gerukt' .

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de figuren niet helemaal uitvergroot gaan worden?

Kan je een voorbeeldbestand bijvoegen?
Zonder gevoelige informatie uiteraard.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

voorbeeld van bestand

Hierbij de geheel uitgeklede versie omdat ik 'm anders niet kon uploaden
Ik hoop dat iemand een oplossing weet zodat ik de A3 versie gebruiken kan tbv presentaties.

Dank!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan