STOP error bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pikacro

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Hey mensen,
Ik heb laatst mijn register gedefragmenteert, ging goed: moest alleen opnieuw opstarten. Maar dat liet de computer niet toe, ik kreeg na het windows 7 logo een stop error:
0x000004f en vervolgens heel veel andere codes, toen begon de minidump en startte mijn computer opnieuw op. System recovery werkt niet... kan ik alleen nog maar formatteren? En mijn vraag: kan ik mijn bestanden nog op een manier back-uppen?

Als er meer info nodig is hoef je het maar te vragen

Ik zou de memory eens testen. Wanneer je naar 0x000004f googled, kom je dit regelmatig tegen.

Succes.

Erwin

volgens mij is een van je werkgeheugenschijfjes stuk of kunnen ze niet samenwerken...
heb je 2x werkgeheugen? zo ja probeer er dan eens 1 uit te halen en dan opnieuw op te starten... mocht het niet werken probeer ook eens de andere eruit te halen en te herstarten.

-edit:- @etboss, je was me net voor... maar inderdaad, denk ook dat het daaraan ligt.

Laatst bewerkt:
Thx voor de reacties, ik heb 8 Gig werkgeheugen (4x2Gig), maar kan het zijn dat door het register te defragmenteren de stickies niet meer samenwerken?

Ik probeer het eens uit...

Ik heb er nu een andere schijf instaan en hij start nu wel op: er was dus iets met mijn hardeschijf-

EDIT: laat maarv zitten, ik krijg weer de error, weet iemand nog iets?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan