Stop-Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ windows2000 bij het eerste rijtje standaart instellingen instellen probeer dat en kijk wat hij dan doet :cool:

ik heb het geprobeert ik klikt weer op f10 ging toen naar standaard instellingen toen kreeg ik een schermpje met allerlij gegevens van me pc
zoals de naam van me computer dat is dus Compaq enzo moest ik naar iets specefieks kijken?

...stop-fout...

Hallo, sorry ik vroeg me idd af of dat wel de bedoeling was - maar wist ook niet hoe ik zelf een vraag kon stellen...

in ieder geval bedankt voor de tips al weet ik niet hoe, wat of waar ik zou moeten beginnen dus ik denk dat ik toch maar ff langs een pc-repair-zaakje ga morgen.

Groetjes Roy

misschien moet je zelf een topic openen zodat er nog meer mensen kunnen reageren :D

Succes:thumb:

ik ben pas lid van gisteren en aangezien ik nachtdienst had was ik niet in staat om alles te lezen... hoe moet ik dan zelf een topic openen?...

ik heb deze site als tip gekregen alleen ik snap er bijna niks van ik vroeg me af of iemand even zou kunnen kijken of er belangerijke info op staat?

Heeft er iemand nog een idee?

Ik weet het zelf nu ook niet meer misschien iemand die al eerde heeft gereageert dat jullie me als nog zouden kunnen helpen ofzo:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan