Stop ,

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisroos

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
138
Beste mensen, ik krijg als ik mijn pc opstart deze melding stop c0000135. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
 
heb ik al geprobeerd

deed ik al maar had geen zin. p.s. in veilige modus opstarten heeft geen zin.
 
Hoi,
heb je alle opties uitgevoerd die in de link van Modag staan beschreven? Als antwoord geef je steeds "heeft geen zin" maar dat geeft ons niet de info waar we wat aan hebben. Als je nu eens uitlegt wat je wél allemaal hebt geprobeerd dan zijn we al een stuk verder.
Geef aan of een van de volgende omstandigheden op jouw probleem van toepassing is of was.
Dit probleem doet zich voor in de volgende omstandigheden:
T.V. Media (TvMedia.tvmbho) van Total Velocity Corporation is op uw computer geïnstalleerd.
U hebt essentiële update 885523 niet geïnstalleerd.
U hebt geprobeerd Windows XP SP2 te installeren.
Bron: Microsoft
Persoonlijk vind ik 't niet vreemd dat er niemand reageert als je zo weinig info geeft. :confused:
 
Beste mik zjegger, u heeft helemaal gelijk. Ik heb het bovenstaande geprobeerd maar dat hielp niet. Ik heb ook geprobeerd de pc in veilige modus opgestard maar dat lukt ook niet. Ik heb mijn pc gekregen van een bedrijf en heb daarom de originele installatie cd niet. Ik heb wel windows 7 gedownload 2 keer en gebrand maar dat hielp ook niet. Hij gaat na het windows xp scherm meteen door naar de error melding. Moet ik er een nieuwe harde schijf inzetten (ik weet niet of dat helpt). Maar kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt.
 
Zonder de Windows XP cd kun je vrij weinig..

1. Zijn er belangrijke bestanden die moet gered worden?
2. Heb je een extern apparaat (externe schijf) om deze belangrijke bestanden over te zetten?
 
Er zitten geen belangrijke gegevens op. Kan ik er gewoon een nieuwe harde schijf instoppen dat alles weer werkt of werkt dat niet zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan