Stopfout 0x000000FE

Status
Niet open voor verdere reacties.

YouriNL

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Beste mensen,

Ik ben dit weekend bij mijn vader en heb mijn nieuwe foto camera aangesloten op zijn pc
Helaas reageerde de computer totaal niet op hierna hebben wij een externe hd erop aangesloten ook geen reactie dit is zo bij ieder apparaat hierna hebben wij de pc afgesloten en opnieuw opgestart toen kwam de stopfout 0x000000FE naar voren dit is een fout in de USB poort ( na onderzoek op google )
nou weet ik alleen niet meer de hoe of de wat en dus ook hoe ik dit probleem kan verhelpen

Iemand?

Sorry.... :o Heb het ding nu even zelf geinstalleerd en inderdaad: het is helemaal niet wat op de site staat... helemaal geen tooltje maar een truc om dat waardeloze programma aan te schaffen..... oplichters..... :evil:

Nogmaals: sorry!

Sorry.... :o Heb het ding nu even zelf geinstalleerd en inderdaad: het is helemaal niet wat op de site staat... helemaal geen tooltje maar een truc om dat waardeloze programma aan te schaffen..... oplichters..... :evil:

Nogmaals: sorry!

ah **** happends vind het op t moment belangrijker dat het opgelost is :$

Welke versie Windows staat op die PC?
Indien XP, welke servicepacks zijn geinstalleerd?

Lijkt erop dat de USB host controller corrupt of gewist is....

http://support.microsoft.com/kb/331988
hier staat alle informatie het ligt aan (SP2)

1. druk op start
2. kies configratiescherm
3. kies beheren.
4.
bij windows 7 kies: hardware en geluiden. en dan apparaatbeheer
bij xp/vista kies: Appaartbeheer
5. ga naar universal serial bus controllers.
6. maak van allemaal de installate ongedaan.
7. start je pc opnieuw op, meestal zoekt de je pc nu automatisch naar nieuwe drivers en instaleert die.
8. anders moet je de nieuwste drivers voor je usb downloaden van de supportwebsite van je computer

http://support.microsoft.com/kb/331988
hier staat alle informatie het ligt aan (SP2)

1. druk op start
2. kies configratiescherm
3. kies beheren.
4.
bij windows 7 kies: hardware en geluiden. en dan apparaatbeheer
bij xp/vista kies: Appaartbeheer
5. ga naar universal serial bus controllers.
6. maak van allemaal de installate ongedaan.
7. start je pc opnieuw op, meestal zoekt de je pc nu automatisch naar nieuwe drivers en instaleert die.
8. anders moet je de nieuwste drivers voor je usb downloaden van de supportwebsite van je computer
Dankje :D! dit heeft ons best wel geholpen laten we het voorlopig houden op "opgelost" als er nog een probleem voordoet zullen we het melden :D

Dank jullie!

Tip: Open de starttopic en zet deze vraag als opgelost...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan