Jappie-zland
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 dec 2002
Hallo,
Toen ik gister mijn computer afsloot kwam er een fout melding, nix ergs d8 ik, tot dat ik daarnet de computer weer op starte: ik kon kieze tussen normale mode, veilige mode enz...
Ik heb ze allemaal geprobeer maar steeds komt er een blauw scherm met de tekst:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe harde schijven of vaste schijfcontroles die u hebt geinstalleerd. Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten. Voer CHKDSK/F uit om te controleren op de vaste schijf is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technise informatie(mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0X0000007B (0xF894C640, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
Dit scherm blijft kome, ook als ik hem op nieuw opstart.
En geen één knopje werkt nog (bijv. Ctrl+alt+del).
Dit scherm blijft heel de tijd kome, dus kan ook die stappen niet uitvoeren.
Dit is trouwens de eerste keer dat dit scherm gekomen is, maar opnieuw opstarten mocht niet baten.
Weet iemand wat ik nu moet doen ???
Alvast heeeeel erg bedankt
Toen ik gister mijn computer afsloot kwam er een fout melding, nix ergs d8 ik, tot dat ik daarnet de computer weer op starte: ik kon kieze tussen normale mode, veilige mode enz...
Ik heb ze allemaal geprobeer maar steeds komt er een blauw scherm met de tekst:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe harde schijven of vaste schijfcontroles die u hebt geinstalleerd. Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten. Voer CHKDSK/F uit om te controleren op de vaste schijf is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technise informatie(mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0X0000007B (0xF894C640, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
Dit scherm blijft kome, ook als ik hem op nieuw opstart.
En geen één knopje werkt nog (bijv. Ctrl+alt+del).
Dit scherm blijft heel de tijd kome, dus kan ook die stappen niet uitvoeren.
Dit is trouwens de eerste keer dat dit scherm gekomen is, maar opnieuw opstarten mocht niet baten.
Weet iemand wat ik nu moet doen ???
Alvast heeeeel erg bedankt