Stopfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

betervastgoed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
3
Ik heb een in nederland gekochte laptop, een Packard Bell easynote, maar ik woon in Turkije. mijn laptop werkt overal, wireless of niet wireless, behalve als ik op het wireless netwerk van kantoor ben ingelogd. Dan krijg ik heel vaak (de ene dag iets minder, maar soms om de 10 minuten) een stopfout, met een groot blauw scherm met allerlei dingen waar ik niets van snap. Wie kan mij vertellen warom ik alleen op kantoor die problemen heb en verder nergens anders.
 

Bijlagen

  • Probleem veroorzaakt door Device Driver 20-2-07.doc
    26 KB · Weergaven: 19
Wat ik er uit begrijp moet je de laatste drivers instaleren,dus oude verwijderen die de foutcode aangeven.
Dus hoe meer foutcode,s zal je deze moeten opzoeken op de site van microsoft en de nodige actie ondernemen
 
Om een beter idee te krijgen is het noodzakelijk om de foutcode die je krijgt op te schrijven en hier te vermelden. Het doc-je wat je nu als bijlage hebt gedaan bevat alleen een voorbeeld van een code en is dus niet de code die jij te zien krijgt. Misschien kun je als het weer gebeurd een foto nemen van het blauwe scherm en die hier neerzetten, of anders de exacte meldig overnemen.

Ik vermoed zelf dat het wel eens met de beveiliging van het wireless netwerk van doen zou kunnen hebben.
 
Om een beter idee te krijgen is het noodzakelijk om de foutcode die je krijgt op te schrijven en hier te vermelden. Het doc-je wat je nu als bijlage hebt gedaan bevat alleen een voorbeeld van een code en is dus niet de code die jij te zien krijgt. Misschien kun je als het weer gebeurd een foto nemen van het blauwe scherm en die hier neerzetten, of anders de exacte meldig overnemen.

Ik vermoed zelf dat het wel eens met de beveiliging van het wireless netwerk van doen zou kunnen hebben.

Okeej Bassie, in ieder geval bedankt voor je antwoord, ik dacht ook al dat het iets moet zijn met de combi van mijn laptop en het netwerk hier op kantoor. Ik hou mijn fototoestel paraat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan