stopscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
*** stop: 0x0000001e (0xc 0000005,0xeec81a59,0x00000000,0x00000028) k_mode_exception_not_handled, op een blauw scherm. En welke optie ik ook koos in de veilige modus, steeds weer dat scherm. Inmiddels heb ik hem alweer geformatteerd en is alles weer goed, maar weet iemand misschien wat hier aan de hand was en wat ik in het vervolg beter kan laten?

bvbd

Arno

:thumb: Ziet er goed uit, daar ga ik even op studeren:8-0:

Ik kom hier niet uit. Het is inderdaad zo dat dit probleem zich voordeed na het installeren van het laatste service-pack. Nu lees ik hier op helpmij weer over enge virussen, dus nu wil ik toch wel weer dat service-pack hebben, maar dat durf ik dus niet meer. (Ben ook bang dat m'n hdd begint te verslijten van al dat geformatteer :p ).
Is er nog iemand met een jip&janneke oplossing voor dit probleem?

Poekie

Wéér dat stopscherm... Nu heb ik in het bios de USB functie uitgezet en start ie wel weer op, alleen heb ik dus geen USB meer:( Wat kan ik doen?

Is er dan iemand die mij kan vertellen hoe groot de kans is dat hij wel wil opstarten met een pci-usb-kaart erin. Of kan ik nu gewoon helemaal geen usb meer gebruiken. Dan kan ik hem net zo goed wegsmijten:mad:

Oeps, mijn fout :o

De melding kan betrekking hebben op drie dingen:
-onvoldoende schrijfruimte of beschadigd swapfile (lijkt me niet aan de orde)
-Niet compatible bios
-Niet compatible USB drivers

Aangezien de laatste tot de makkelijkste oplossingen behoort zou ik die eerst proberen, dus op zoek naar de nieuwste USB drivers voor je moederbord/kaart.

P.S. dit probleem doet zich in win2000 als in winXP voor.

Ik geloof dat ik eruit ben. Toen m'n usb cd-brander uit stond startte hij wel op met "usb available" in het bios, toen ik de brander vervolgens inschakelde; plof, blauw scherm. Nu heb ik de brander uitgepakt en ingebouwd, en (vingers gekruisd), het werkt.

:thumb: :thumb: :thumb:

Poekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan