Hey allemaal,
Ik heb een tijdje zelf zitten knutselen met macros maar ik kom er niet uit.
Ik ben op zoek naar het volgende, ik heb een 20 tal verschilende taken en zou graag
met excel bijhouden hoe lang ik in totaal met alle taken bezig ben.
Ideaal zou dus zijn ik duw op de "a" (voor taak 1) en een metertje (hoeft niet zichtbaar te zijn) begint te lopen.
Wanneer ik nu op "b" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen a en b in een rij te staan en stopt de meter voor a en start de meter voor b.
Wanneer ik nu op "c" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen b en c in een rij te staan en stopt de meter voor b en start de meter voor c.
Wanneer ik nu weer op "a" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen c en a in een rij te staan en stopt de meter voor c en start de meter voor a.
Die tijd komt vervolgens achter de eerder waargenomen tijd van a te staan.
Is dit mogelijk en zo ja zou iemand hier eens een aanzetje toe willen maken?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb een tijdje zelf zitten knutselen met macros maar ik kom er niet uit.
Ik ben op zoek naar het volgende, ik heb een 20 tal verschilende taken en zou graag
met excel bijhouden hoe lang ik in totaal met alle taken bezig ben.
Ideaal zou dus zijn ik duw op de "a" (voor taak 1) en een metertje (hoeft niet zichtbaar te zijn) begint te lopen.
Wanneer ik nu op "b" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen a en b in een rij te staan en stopt de meter voor a en start de meter voor b.
Wanneer ik nu op "c" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen b en c in een rij te staan en stopt de meter voor b en start de meter voor c.
Wanneer ik nu weer op "a" duw dan komt de tijd die verstreken is tussen c en a in een rij te staan en stopt de meter voor c en start de meter voor a.
Die tijd komt vervolgens achter de eerder waargenomen tijd van a te staan.
Is dit mogelijk en zo ja zou iemand hier eens een aanzetje toe willen maken?
Alvast heel erg bedankt!